gdzie wyjechac z przedszkolakiem?

1. Data: 2004-01-19 23:04:17

Temat: gdzie wyjechac z przedszkolakiem?
Od: Krewny Krolika <k...@b...emaila-sorry> szukaj wiadomości tego autora

poradzcie jakis dom wczasowy, w ktorym byloby na tyle duzo atrakcji
aby sie przedszkolak (ktory nie bardzo moze wyjsc na dwor) nie
zanudzil przez 3-4 dni. najchetniej znalazlbym cos w okolicach
warszawy lub krakowa.

2. Data: 2004-01-20 07:48:23

Temat: Re: gdzie wyjechac z przedszkolakiem?
Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " Krewny Krolika" sprodukowal za
pomoca wlasnych dloni :

> [...]
> aby sie przedszkolak (ktory nie bardzo moze wyjsc na dwor) nie
> zanudzil przez 3-4 dni. najchetniej znalazlbym cos w okolicach

zapytaj na pl soc dzieci, tam wiecej moze byc odpowiedzi...

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

3. Data: 2004-01-20 09:39:04