ginekolog wrocław ?

1. Data: 2004-04-22 11:47:40

Temat: ginekolog wrocław ?
Od: "Marta K." <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poszukuję lekarza-ginekologa we Wrocławiu. Czy ktoś mógłby polecić jakiegoś
dobrego specjalistę ?

Pozdrawiam - Marta K.

2. Data: 2004-04-22 12:12:34

Temat: Re: ginekolog wrocław ?
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.pl/groups?q=ginekolog%20wroc%C5
%82aw&hl=pl&lr=&ie=UTF-8
&oe=UTF-8&sa=N&tab=wg

pzdr.
M.

3. Data: 2004-04-22 16:01:25

Od: "kira" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy z czym masz problem.
Znam jedna pania doktor Rusiecka, jest ginekologiem-onkologiem, zna sie
naprawde i potrafi po cieszyc. Trzyma na wizycie nawet 40 minut, ale zawsze
jestem zadowolona. Przyjmuje w dolmedzie, 60 zl wizyta. jestem zadowolona!
Moze tez doktor Agrawal, przyjmuje w przychodni panstwowej i ma tez swoj
gabinet(kobieta). Stara sie nienaduzywac lekarstw, a wprowadzac naturalna
odpornosc itd.Jakbys chciala prywatnie to 80 zl wizyta. Mysle ze nie jest
zla.
Odwiedzilam wiele gabinetow, ale reszty lekarzy nie mam sumienia polecac,
nie chce nikogo urazic, ale takie jest moje zdanie.

posiew nasienia
Glukometr(y) - problem, rozne pomiary
Re: Toczeń ????????
wydzielina z piersi????!!!
Zastrzyki przeciwko wsciekliznie - jak to wyglada?