globik podrywany

41. Data: 2013-09-08 03:49:49

Temat: Re: globik podrywany
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Osobowość narcystyczna - Zaburzenia osobowości: Psychiatria.mp.pl

Narcyzm - co to jest i skąd się wziął w psychiatrii? Najprostsza definicja słowa
narcyzm - to miłość własna. ... staje się sama dla siebie obiektem seksualnym,
podejmując intensywną masturbację.

---

Acha no ciekawe ciekawe no bo można kochać partnerkę, partnera lub jednocześnie obu,
no i można siebie, rzeczywiście inna orientacja.

42. Data: 2013-09-08 06:36:00

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>Acha no ciekawe ciekawe no bo można kochać partnerkę, partnera lub
>jednocześnie obu, no i można siebie, rzeczywiście inna orientacja.

Nie tak: narcyz kocha wyłącznie siebie. Pozwala, aby inni go wielbili. Nawet
dokładniej- trudno nazwać to miłością. On darzy siebie chorym uczuciem-
uwielbieniem popartym skrajnym wręcz egoizmem.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

43. Data: 2013-09-08 06:43:45

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Nawet dokładniej- trudno nazwać to miłością. On darzy siebie chorym
> uczuciem- uwielbieniem popartym skrajnym wręcz egoizmem.

Ponadto- narcyz nie poddaje się terapii: on ma tyle profitów ze swojej
choroby, że po co ma to zmieniać? Często nawet skrajne wydarzenia nie są w
stanie ani trochę zmusić go do refleksji nad sobą. Narcyz nie kocha- bo jak
partnerka zakochuje się w nim- to on ją traktuje jak idiotkę, kolejną która
się na niego nabrała. On po prostu jest pozbawiony wyższych uczuć. W
literaturze podaje się, że narcyza można poddać terapii. Doświadczony
terapeuta powinien mu zadać "ranę", ugodzić śmiertelnie jego ego- to
podstawa terapii. Rozmawiałem z terapeutą, który stwierdził, że w życiu się
nie weźmie za narcyzm, bulimię, anoreksję i borderline. Warto dodać, że
narcyzm nierzadko łączy się z osobowością borderline.

44. Data: 2013-09-08 08:08:56

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<^zazu^> pisze:

> on się raczej nie musial wczuć on był
> w więzieniu i to nie raz. nie rozumiesz
> co się z tym wiąże? tam się nabywa
> tego co on tu raczy lansować jako normę.

Ale to się zmieni jak Chirona tam zamkną (oczywiście z powodów
politycznych). On im tam będzie dawał tak normalnie w ryj i z kopa.

Dębska

45. Data: 2013-09-08 08:22:53

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Nie wiem jak tam mężczyznom mężczyźni, ale mnie niektóre kobiety się
> podobają, z estetycznego punktu widzenia.

A mi się coś we łbie poprzestawiało i na 70% kobiet mam obrzydzenie, 29%
mi się nie podoba, 0.7% podoba mi się estetycznie, 0.3%-1szt podoba się
w trybie "nadała by się do bzykania gdyby mi się chciało, ale mi się nie
chce" ;)

Dębska

46. Data: 2013-09-08 08:35:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale to się zmieni jak Chirona tam zamkną (oczywiście z powodów
> politycznych). On im tam będzie dawał tak normalnie w ryj

Ale po co te brzydkie slowa - po prostu "do buzi".

> i z kopa.

A tego nie znam.

47. Data: 2013-09-08 09:54:45

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi się nie podoba, 0.7% podoba mi się estetycznie, 0.3%-1szt podoba się w
> trybie "nadała by się do bzykania gdyby mi się chciało, ale mi się nie

No nie wiem, gdzie Ci się tam poprzestawiało. Ja jestem jednak (z tego, co
wiem) troszkę starszy- a nadal chce mi się, patrząc na niejedną kobietę. Nie
bardzo wiem, co masz na myśli pisząc o względach estetycznych. Mojej żonie
(i chyba większości kobiet) jak już się podoba inna kobieta ze względów
estetycznych- to jakoś tak nie ma wzięcia u facetów.

48. Data: 2013-09-08 12:23:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Sep 2013 22:25:10 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> nie badz znow taka dylomatka

Czy dylomatka to matka dyla?
3333-)

49. Data: 2013-09-08 12:24:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Sep 2013 18:32:59 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Ikselcia przed lustrem , chyba jest jeszcze jedna orientacja seksualna
narcystycznoseksualna. Ikselcia napewno jest tej orientacji, coś mi gdzieś migneło,
muszę poszukać że ta narcystycznoseksualna orientacja to nowe odkrycie. Czyli ani
hetero ani homo ani bi tylko lustereczko powiedz przecie kto jest najpiękniejszy na
świecie. Ale nie jestem pewien czy tego w zboczeniach nie wyczytałem, muszę
sprawdzić.

Nie musisz - to się nazywa SAMOUWIELBIENIE, przecież od początku mej
bytności tutaj manifestuję tę orientację 33333-)

50. Data: 2013-09-08 12:25:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Sep 2013 18:49:49 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Acha no ciekawe ciekawe no bo można kochać partnerkę, partnera lub jednocześnie obu

...a do tego kozę i jałówkę oraz kucyka sąsiada...
:->

Jak Jeżyk z Prosiaczkiem szukali boga i co z tego wyszło
Albo ja źle czytam albo oni wykorzystują seksualnie gejów ci katolicy.
konkurs tel
Wysadzanie meczetu
Krautrock