globik podrywany

61. Data: 2013-09-08 14:11:51

Temat: Re: globik podrywany
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale po co te brzydkie slowa - po prostu "do buzi".

> A tego nie znam.

Ja też. Ale skoro to globowi poleca - musi wiedzieć co mówi.

Dębska

62. Data: 2013-09-08 14:13:21

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 14:10, Przemysłąw Dębski pisze:

> To też. Ale naturalny stosunek do reszty kobiet brzmi wtedy "wisisz mi"
> a nie "a fuj".

prawidłowo a nawet poneutnie z punktu
widzenia stałej partnerki

63. Data: 2013-09-08 14:28:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To też. Ale naturalny stosunek do reszty kobiet brzmi wtedy "wisisz mi"
> a nie "a fuj".

Może okolica, w której mieszkasz, się troszku postarzała.

Ewa

64. Data: 2013-09-08 14:30:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 14:28, FEniks pisze:

> Może okolica, w której mieszkasz, się troszku postarzała.

...alebo wpadłeś na amen. :)

Ewa

65. Data: 2013-09-08 14:33:56

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 14:30, FEniks pisze:

> ....alebo wpadłeś na amen. :)

a ja stawiam ze po prostu nie jest durnym knurem

66. Data: 2013-09-08 15:15:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponadto- narcyz nie poddaje się terapii: on ma tyle profitów ze swojej
choroby, że po co ma to zmieniać? Często nawet skrajne wydarzenia nie są w
stanie ani trochę zmusić go do refleksji nad sobą. Narcyz nie kocha- bo jak
partnerka zakochuje się w nim- to on ją traktuje jak idiotkę, kolejną która
się na niego nabrała. On po prostu jest pozbawiony wyższych uczuć. W
literaturze podaje się, że narcyza można poddać terapii. Doświadczony
terapeuta powinien mu zadać "ranę", ugodzić śmiertelnie jego ego- to
podstawa terapii. Rozmawiałem z terapeutą, który stwierdził, że w życiu się
nie weźmie za narcyzm, bulimię, anoreksję i borderline. Warto dodać, że
narcyzm nierzadko łączy się z osobowością borderline.

No twój kler to korporacja narcystyczna, oni są najważniejsi, a jak miesza się
narcyzm z związek to go niszczy, kobieta poniżona, traktowana przedmiotowo, ma służyć
jedynie, co pokazuje że to relacja władzy a nie miłości. Bardzo dobry przykład
Chiron.

67. Data: 2013-09-08 15:36:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 14:09:36 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> co to sa te odruchy płciowe uściślij proszę

Wujek Gugiel podpowie. Oczywiscie nie mam na myśli tych najważniejszych,
prowadzących wprost do aktu płciowegop :-]

68. Data: 2013-09-08 15:53:30

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 15:36, Ikselka pisze:

> Wujek Gugiel podpowie. Oczywiscie nie mam na myśli tych najważniejszych,
> prowadzących wprost do aktu płciowegop :-]

nie ma indywidualnych tylko jakieś
takie społem googlowskie?

69. Data: 2013-09-08 16:07:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 15:53:30 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> nie ma indywidualnych tylko jakieś
> takie społem googlowskie?

Poucz się o odruchach, to sobie sama na to pytanie odpowiesz.

70. Data: 2013-09-08 16:39:41

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-07 12:44, Ikselka pisze:

> Po prostu głodnemu... ?
> ;-)

Raczej nie, homoseksualistą trzeba się urodzić, a glob nigdy się nie
zadeklarował jako gej. Takie spekulacje jak w tym wątku tylko
potwierdzają że z homkami nigdy nie miał do czynienia.

Jak Jeżyk z Prosiaczkiem szukali boga i co z tego wyszło
Albo ja źle czytam albo oni wykorzystują seksualnie gejów ci katolicy.
konkurs tel
Wysadzanie meczetu
Krautrock