główkowanie

91. Data: 2009-03-15 19:06:46

Temat: Re: główkowanie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 20:01:17 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie tylko mój. Ja nie pisałam, że sikam po nogach na widok księdza :>

Widziałaś takich, co sikają? Pisali o tym?

92. Data: 2009-03-15 20:11:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ekhm. A Mniodek? A przeciwnicy JarKacza w danym momencie?
> Ale mniejsza o to. Mnie chodzi o księży. Nikt inny się o rząd dusz
> mojej i mojego dziecka nie ubiega :>

zaraz, to im nie chodzi o kasę i władzę?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

93. Data: 2009-03-15 20:36:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> zaraz, to im nie chodzi o kasę i władzę?

A to nie to samo?
A w wyjściowym poście chodziło o zakłamanie (to tak gwoli
przypomnienia).

--
Pozdrawiam - Aicha

94. Data: 2009-03-15 20:44:01

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> A to nie to samo?
> A w wyjściowym poście chodziło o zakłamanie (to tak gwoli
> przypomnienia).

oj, powinnaś mnie trochę znać.
nie odnoszę się czasami do postów wyjściowych :)
ok - reasumując - o ten rząd dusz to ubiega się u nas sporo podmiotów
lirycznych...

95. Data: 2009-03-15 21:21:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> oj, powinnaś mnie trochę znać.
> nie odnoszę się czasami do postów wyjściowych :)
> ok - reasumując - o ten rząd dusz to ubiega się u nas sporo
> podmiotów lirycznych...

Ale żaden nie ogłasza się na klatce schodowej, że będzie chodził po
mieszkaniach :) Reszta jest łatwiejsza do zignorowania..

--
Pozdrawiam - Aicha

96. Data: 2009-03-15 21:32:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ale żaden nie ogłasza się na klatce schodowej, że będzie chodził po
> mieszkaniach :) Reszta jest łatwiejsza do zignorowania..

e tam, a gazownia? :)

97. Data: 2009-03-15 21:46:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> e tam, a gazownia? :)

Gazownia nie chodzi po mieszkaniach, tylko po klatce (u mnie
przynajmniej), a ogłoszenie wiesza tylko na drzwiach wejściowych.
Zresztą z gazownią i prądownią spotykam się częściej w skrzynce
pocztowej i na poleceniu przelewu niż na klatce. Podobnie z
admnistracją (jak to fajnie mieć e-konto w spółdzielni).

--
Pozdrawiam - Aicha

98. Data: 2009-03-16 02:14:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałaś takich, co sikają? Pisali o tym?

Pisały nawet. Ale jak widać zapomniały.

--
Pozdrawiam - Aicha

99. Data: 2009-03-16 07:13:25

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> wykreślmy "księży".

lub czasopisma...

Pzdr
Paweł

100. Data: 2009-03-16 08:29:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Zresztą w skrytości ducha liczysz na to.

Gdybyś Ty wiedziała, na co ja liczę w skrytości ducha, to co noc
budziłabyś się z krzykiem :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Dlaczego kościół boi się psychologii?
Homoideologia. //Post tylko dla katoli :-)
A przecież wszyscy możemy pomóc tym,którzy boją się,by nie umarło Słońce.
Wszystkim mężczyznom...
szkodliwość pornografii