głupie pytanie o paznokcie ;-)

1. Data: 2007-12-11 13:37:26

Temat: głupie pytanie o paznokcie ;-)
Od: palacz <t...@n...one> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przytrzasnąłem sobie drzwiami dwa palce ;) Dokładnie w miejscu paznokci.
Przy nacisku bolą i tworzą się na nich jakby lekko żółte plamy. Pewnie
zamierzają odpaść? Da się coś wykombinować, żeby tak się nie stało? No i
taka sprawa, sporo mam pisania (jutro) i trochę mi z tym niewygodnie. To
nawet jeśli mają odpaść, to da się coś zrobić żeby do jutra tak nie
bolało przy nacisku?

2. Data: 2007-12-11 14:55:39

Temat: Re: głupie pytanie o paznokcie ;-)
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "palacz" <t...@n...one> napisał w wiadomości
> [...]
> nawet jeśli mają odpaść, to da się coś zrobić żeby do jutra tak nie bolało

Dawno sobie przytrzasnąłeś? zwykle po czymś takim paznokieć robi się siny, a
nie "ma żółte plamy". No i niekoniecznie musi zejść, czasem traci tylko
kolor i kształt.
na ból pomaga zimny okład- tylko jak z tym pisać?

3. Data: 2007-12-11 18:19:27

Od: palacz <t...@n...one> szukaj wiadomości tego autora

TMK pisze:
> [...]
> kolor i kształt.
> na ból pomaga zimny okład- tylko jak z tym pisać?

W sumie faktycznie, nie jest z tym tak źle, już boli mniej a
przebarwienia są minimalne. Przytrzasnąłem jakieś 7h temu, do jutra może
przejdzie. Sorki za zamieszanie ;)

szkodliwosc antybiotyku na nerki lub wątrobe i inne
99% nie na temat, inwigilacji na co dzień cd., Stokrotka
Usunięcie korzenia zęba u dziecka 6 lat - wielki problem (Wrocław).
Choroby jąder
Dwie czzerwone kropki - jakby ugryzienie węża, ale bez ugryzienia.