gra- pomóżcie

1. Data: 2006-12-14 18:48:40

Temat: gra- pomóżcie
Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o........No właśnie o jakąś grę, podobno reklamowali w telewizji.
Jakaś gra detektywistyczna poszukuje się tego kto popełnił przestępstwo.
Tak opowiada dziecko a ja nie wiem o co chodzi, a do urodzin tydzień.
--
Elżbieta

2. Data: 2006-12-14 18:52:02

Temat: Re: gra- pomóżcie
Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):
> Chodzi mi o........No właśnie o jakąś grę, podobno reklamowali w telewizji.
> Jakaś gra detektywistyczna poszukuje się tego kto popełnił przestępstwo.
> Tak opowiada dziecko a ja nie wiem o co chodzi, a do urodzin tydzień.

Cluedo

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

3. Data: 2006-12-14 18:59:16

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Dec 2006 19:52:02 +0100, Old Rena napisał(a):

> Cluedo

Dzięki, właśnie znalazłam, szukałam w Epee, a to była firma Hasbo.
Nie wiesz czy warto kupić??
--
Elżbieta

4. Data: 2006-12-14 19:04:53

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
waruga napisał(a):
Dzięki, właśnie znalazłam, szukałam w Epee, a to była firma Hasbo.
> Nie wiesz czy warto kupić??
Niestety, nie wiem. Po prostu mój nastolatek jest zorientowany w
reklamach. :) Ktoś chyba kilka dni temu pisał tu o tej grze...
A. Marcin mówi, że z komputerem trudno mu było w to wygrać :) A jak jest
z grą planszową, to nie wie.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

5. Data: 2006-12-15 09:49:33

Od: "eliza" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem nic na temat tej gry, ale kupilam mojej corce na urodziny gre
ZGADNIJ KTO TO , ( bardzo fajna gra, nalezy odgadnac, eliminujac pytaniami
kogo wylosowal przeciwnik )
Moja 9 letnia Oliwia jest zachwycona ta gra.
Pozdrawiam
eliza

6. Data: 2006-12-15 12:19:59

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Dec 2006 10:49:33 +0100, eliza napisał(a):

> [...]
> kogo wylosowal przeciwnik )
> Moja 9 letnia Oliwia jest zachwycona ta gra.

Spóźniłaś się o rok :)
--
Elżbieta

7. Data: 2006-12-15 19:23:11

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Dec 2006 19:48:40 +0100, waruga napisał(a):

> Chodzi mi o........No właśnie o jakąś grę, podobno reklamowali w telewizji.
> Jakaś gra detektywistyczna poszukuje się tego kto popełnił przestępstwo.
> Tak opowiada dziecko a ja nie wiem o co chodzi, a do urodzin tydzień.

No więc ostatecznie plany się trochę zmieniły i kupiłam firmy Epee Mont
Everest.
--
Elżbieta

Re: gra- pomóżcie