grill

1. Data: 2003-05-22 14:41:33

Temat: grill
Od: "vip" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegoś fajnego przepisu na grillowanie
chciałbym po prostu , błysnąć czymś nowym w niedzielę - jak ktoś coś ma pod
ręką to dajcie znać

lampart

1. Data: 2003-05-22 16:31:40

Temat: Re: grill
Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

vip wystukał:

> Szukam jakiegoś fajnego przepisu na grillowanie
> chciałbym po prostu , błysnąć czymś nowym w niedzielę - jak ktoś coś ma pod
> ręką to dajcie znać

Smakowo raczej nic nowego, ale wizualnie może zrobić furorę.

Kupić polędwiczki wieprzowe, dobrze, żeby były jednakowej długości i jak
najbardziej równe w przekroju.

Przygotować kilka (od 3 do 5) różnych marynat wedle gustu - ważne, żeby
sie ze sobą nie gryzły smakowo. Dobrze, jeśli są między nimi różnice
kolorystyczne.

Pokroić wzdłuż na cienkie paski (w grubości, w szerokości mogą być grubsze
;)), postarać się aby wynikowych liczba otrzymanych pasków była
wielokrotnością liczby marynat.

Paski dzielimy na równe grupy, wkładamy do marynat, marynujemy ile należy.

Przed wrzuceniem na grill należy z zestawów "po jednym pasku z każdej
marynaty" wykonać plecionki (z trzech warkocz, z czterech czy pięciu coś
bardziej skomplikowanego), Można zabezpieczyć końce przez rozplataniem się
(dzisiaj smażyłam coś podobnego na patelni, użyłam wykałaczek , ale
drewnane na grillu mogą się zapalić).

Otrzymane plecionki grillujemy.

Smacznego.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-05-22 16:43:44

Od: "vip" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pokroić wzdłuż na cienkie paski (w grubości, w szerokości mogą być grubsze
> ;)), postarać się aby wynikowych liczba otrzymanych pasków była

no prosze całkiem ciekawa koncepcja , niczego jeszcze nie splatałem na
grillu to daje do myslenia przecie można spleść np trzy rózne gatunki mięsa
oczywiście o podobnym czasie wysmarzania ,
taka inna forma szaszłyku

lampart

1. Data: 2003-05-22 17:33:14

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

vip wystukała:

> [...]
> grillu to daje do myslenia przecie można spleść np trzy rózne gatunki mięsa
> oczywiście o podobnym czasie wysmarzania ,

Można i różne gatunki, tylko wtedy jest problem z dobraniem długości.
Polędwiczki ten problem zmniejszają ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Gra o Tran"

1. Data: 2003-05-22 18:33:19

Od: "Leszek" <a...@r...pbz.cy> szukaj wiadomości tego autora

"vip" <k...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Szukam jakiegoś fajnego przepisu na grillowanie
> chciałbym po prostu , błysnąć czymś nowym w niedzielę

mi udaje sie "szaszlykami wieprzowymi słodko-kwasnymi" :)
http://www.e-book.com.pl/grill.php

Pozdrawiam
Leszek

1. Data: 2003-05-22 18:56:57

Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

A czy takie marynaty się kupuje czy robi? Podpowiedzcie jakie mogą być?

> [...]
> bardziej skomplikowanego), Można zabezpieczyć końce przez rozplataniem się
> (dzisiaj smażyłam coś podobnego na patelni, użyłam wykałaczek , ale

.-=-.__
> --<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/
<()>--
> .__.'| ....................................................
..
|'.__.

1. Data: 2003-05-22 19:00:09

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mięsa
> oczywiście o podobnym czasie wysmarzania ,

N+1 lat temu w przekroju byla rubryka Jan Kalkowski ???? (kurcze nie
pamietam) poleca

i byla tam tzw warkoczowka, czyli splecione ze soba paski miesa

pozdrawiam WM

Żywienie po zatruciu [OT]
mloda kapusta jeszcze raz (az do bolu ;))
Placki ziemniaczane - pytanko
pytanie malutkie (sonda)
Kwiat Hibiskusa