gromkowiec ?

1. Data: 2000-12-17 12:58:39

Temat: gromkowiec ?
Od: "riCo" <m...@o...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje wiadomośći o pasożytach typu gromkowce.
jakie są ?, które są groźne a które śmiertelne ?, jak leczyc czy się da
wyleczyć ?
alergia a gromkowiec, co to jest gromkowiec złoćisty ?
plissssss........
help me ;-))

riCo_

2. Data: 2000-12-17 13:54:06

Temat: Odp: gromkowiec ?
Od: "Faber" <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie gromkowce, tylko gronkowce. Sa to ziarenkowce Gram +. Jest ponad 30
gatunkow, mniej lub bardziej chorobotworczych. G. zlocisty bytuje
powszechnie na naszej skorze i blonach sluzowych. Jest niebezpieczny bo
oporny na wiekszosc stosowanych obecnie antybiotykow. Wywoluje ciezkie stany
zapalne lub ropne skory lub blon sluzowych, oraz zakazenia ogolne zwiazane z
rozsiewem zarazka i jego endotoksyn w organizmie.
Pozdr
Użytkownik riCo <m...@o...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91idf5$5d0$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2000-12-17 20:28:50

Temat: Re: gromkowiec ?
Od: nemo <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po szczegółowe informacje odsyłam do "Atlasu chorób zakaźnych":

http://medbook.com.pl/towar/429.htm

Piotr

-------
+++ nemo ante mortem beatus +++
-------

4. Data: 2000-12-18 17:29:06

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie gromkowce, tylko gronkowce.

ale jak ladnie to brzmi i wyglada gromkowiec:)))))))))))))
Ewa

5. Data: 2000-12-18 20:23:30

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Faber" <f...@t...net.pl> wrote in message
> Nie gromkowce, tylko gronkowce. Sa to ziarenkowce Gram +. Jest ponad 30
> gatunkow, mniej lub bardziej chorobotworczych. G. zlocisty bytuje
> powszechnie na naszej skorze i blonach sluzowych.

Ciekawe, ciekawe!

niby odporny na antybiotyki a jakoś mimo jego wszechobecności nie chorujemy
wszyscy i nie padamy jak kawki.
Co oznacza że nie bakcyl jest przyczyną choroby tylko osłabienie naszej nań
odporności.
Myśleć a nie dawać sobie wciskać płyny bakteriobójcze do wszystkiego, od
mycia kibli przez naczynia a na mydle i szamponie kończąc.
Jacek

> [...]
> zapalne lub ropne skory lub blon sluzowych, oraz zakazenia ogolne zwiazane
> rozsiewem zarazka i jego endotoksyn w organizmie.
W organiźmie osłabionym zwłaszcza złym jedzeniem, nadmiarem węglowodanów
również.
Słodycze, soczki, batoniki i Cocacola to właśnie to co powoduje ową słabość
systemu obronnego organizmu.

Zdrowia.
Jacek

6. Data: 2000-12-19 13:09:14

Od: "Faber" <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a3e726f$...@n...artur.pl...
> Ciekawe, ciekawe!
>
> niby odporny na antybiotyki a jakoś mimo jego wszechobecności nie
chorujemy
> wszyscy i nie padamy jak kawki.

Rzeczywiscie nie wyrazilem sie zbyt jasno. W medycynie mamy do czynienia ze
statystyka. Piszac "powszechnie" nie mialem na mysli, ze wystepuje u
kazdego, lub prawie kazdego. Chodzi o to, ze w porownaniu do innych chorob
bakteryjnych, zakazenia S. aureus czesto wywolane sa przez szczepy wchodzace
w sklad wlasnej flory bakteryjnej organizmu. Nie znam dokladnych danych
epidemiologicznych, ale przypuszczam, ze nosicielami jest nie wiecej niz 30
% populacji.

> Co oznacza że nie bakcyl jest przyczyną choroby tylko osłabienie naszej
nań
> odporności.

Rzeczywiscie, fakt samego bytowania bakterii nie jest przyczyna choroby.
Zakazenie nastepuje w wyniku wnikniecia mikroorganizmow w glab tkanek, lub
czasowego spadku odpornosci.

> [...]
węglowodanów
> również.
> Słodycze, soczki, batoniki i Cocacola to właśnie to co powoduje ową

Rzeczywiscie dieta odgrywa znaczna role i to nie tylko w tym przypadku, tu
jednak chodzi glownie o takie stany jak: zabiegi chirurgiczne, rozlegle
oparzenia, leki immunosupresyjne, takze zakazenia wirusowe, angazujace i
oslabiajace odpornosc organizmu.

--
Pozdr
Faber

skurcze
Chlamydia trachomatis Poszukuję wiadomości
drzenie miesni przy wysilku
Ginekologiczne badania screeningowe.
Psoriasis