grube rece

1. Data: 2004-05-03 10:46:34

Temat: grube rece
Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mam zrobic zeby nie miec takich grubych rak ..moze macie jakies cwiczenia
albo cos .. tak samo dotyczy to ud nie mam poecia jak mam to zrobic a zbliza
sie lato i nie chce sie z takiemi parowami pokazac ...pliss pomozcie

1. Data: 2004-05-03 15:30:39

Temat: Re: grube rece
Od: "red" <e...@t...cy-[rot13]> szukaj wiadomości tego autora

Granula napisał(a):
> [...]
> cwiczenia albo cos .. tak samo dotyczy to ud nie mam poecia jak mam to
> zrobic a zbliza sie lato i nie chce sie z takiemi parowami pokazac

Hehe, albo to jakas tania prowokacja albo sam juz nie wiem. Jakas pozno
obudzona ze snu zimowego czy co? Dlaczego ludzie nie dbaja o siebie caly
rok, tylko na wiosne/lato?
Poza tym nie moglas zalozyc jednego watku i zadac pytan w punktach?

A zeby nie byc grubym to po pierwsze nie nalezy sie obzerac, a po drugie
duzo ruchu.

--

pocenie
regulacja brwi
piękny baleyage
Wymysliłam sobie mój nowy wizaż:)
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-05-03)