grupa - a zlamana noga

1. Data: 2003-02-03 06:49:24

Temat: grupa - a zlamana noga
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Pewnie niektorzy zastanawiaja sie czemu ostatnio tyle e-maili algraf na
grupe pisze :-) No, wiec przyczyna jest prozaiczna, poprostu siedzac na
wozku udalo mi sie zlamac noge :-) i mam sporo czasu. A wiec jeszcze tydzien
was pomecze i pozniej sytuacja wroci do normy :-) tzn.zdejma mi gips.

pozdrawiam
Arek

2. Data: 2003-02-03 08:21:50

Temat: Re: grupa - a zlamana noga
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We poniedziałek 3 lutego 2003 o 07:49:24 Można było na grupie przeczytać :

[...]

Witaj szanowny(a) algraf

Arek Kogo ty tym wózkiem goniłeś i po jak ciasnych pomieszczeniach żeby
sobie nogę złamać swoją drogą to mistrzostwo świata jest :)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

--------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

OnetPoczta: duża, szybka, bezpieczna!
http://poczta.onet.pl/oferta/

3. Data: 2003-02-03 08:49:49

Od: Robert Szymczak <r...@N...telepraca-polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr M : napisał:
> sobie nogę złamać swoją drogą to mistrzostwo świata jest :)

Wbrew pozorom wcale nie jest tak trudno złamać nogę na wózku. Ja
zaliczyłem raz podwójne złamanie (czyt. obu nóg) i raz złamanie
pojedyńcze. Wszystko to było wynikiem brawury i życia nocnego. :)
Znany jest też przypadek chłopaka, który po upadku z wózka (przy
podjeżdżaniu na krawężnik!) stracił życie.
Tak więc wózek bynajmniej nie jest najbezpieczniejszym środkiem transportu.

Pozdrówka,
Robert

4. Data: 2003-02-03 10:13:45

Temat: Re[2]: grupa - a zlamana noga
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We poniedziałek 3 lutego 2003 o 09:49:49 Można było na grupie przeczytać :

RS> Wbrew pozorom wcale nie jest tak trudno złamać nogę na wózku. Ja

RS> Tak więc wózek bynajmniej nie jest najbezpieczniejszym środkiem transportu.

RS> Pozdrówka,
RS> Robert

Witaj szanowny(a) Robert

Wiesz Robert moje doświadczenia z wózkiem sięgają głębokiego dzieciństwa
trzeba tez przyznać że wywrotność zmniejszał mój brat bliźniak w Końcu
wywrócenie wózka z 2 górali beskidzkich nie jest sprawą prostą :-) Potem
przez moment jeździłem już solo i jedynym wypadkiem jaki mi się
przydarzył była wywrotka w pokrzywy. A i tu trzeba uczciwie przyznać
"trochę" pomogłem znaczy podryw na "Bidulkę" skuteczne było. Bo obecnie
po latach niestety niewiasty mają większe wymagania :)

5. Data: 2003-02-03 10:14:24

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Niezly jestem :-) Ale tak to jest jak sie na Sztormie jezdzi :-) to juz wie
Robert Szymczak, ktory tez go ma. Po prostu przy skrecie w waskim korytarzu
banku zawadzilem noga o sciane. Koledzy mi mowia zebym bank skarzyl ale ja
to im odpuszczam, choc pismo napisalem - bo jak niektorzy wiedza walcze z
barierami :-)

pozdrawiam
Arek (v-ce mistrz swiata) [mistrzem jest Robert Sz. ;-) ]

6. Data: 2003-02-03 12:24:32

Temat: Ze swiata
Od: p...@b...gnet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

Brytyjskie władze wyłożyły 100 tys. funtów szterlingów (152 tys. euro) na
badania naukowe, poświęcone sposobom otwierania paczki chipsów. Brytyjskie
ministerstwo handlu i przemysłu zdecydowało się na to przedsięwzięcie, by
ustalić "jaka siła jest potrzebna do otwarcia paczki u osób upośledzonych i
zdrowych oraz pozyskać dane, dotyczące strategii otwierania opakowania
chipsów".
Więcej: http://www.dziennik.akcjasos.pl/show.php?id=84
============

Wsrod samych smutkow w biuletynie "Akcjasos" znalazlem i "take cus" i sam
nie wiem
czy smiac sie czy plakac...
Doradzcie....;))

Pawel

7. Data: 2003-02-03 19:38:23

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):

> [...]
> barierami :-)
>
> pozdrawiam
> Arek (v-ce mistrz swiata) [mistrzem jest Robert Sz. ;-) ]

To kiedy organizujey wyścigi F1 ?? :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

8. Data: 2003-02-03 20:26:27

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:3E3EC52F.1D3B132E@proinfo.pl

> To kiedy organizujey wyścigi F1 ?? :)

Się już odbyły - Ustroń 2002, Robert kontra Misia. :PP

--
Pozdrowieństwa,
Scally

9. Data: 2003-02-03 21:11:51

Od: Robert Szymczak <r...@N...telepraca-polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Scalamanca napisał:
> Się już odbyły - Ustroń 2002, Robert kontra Misia. :PP

Hmm, o czymś chyba nie wiem...:)

Pozdrówka,
Robert

10. Data: 2003-02-03 21:19:53

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak pisze w news:b1mm1r$bvi$1@atlantis.news.tpi.pl

> Hmm, o czymś chyba nie wiem...:)

Nie pamiętasz, jak śmignąłeś na tarasie? :P Hm... ta rakija chyba
Ci szkodzi. :P

--
Pozdrowieństwa,
Scally