grupa krwi

1. Data: 2004-05-09 21:33:42

Temat: grupa krwi
Od: "tomek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z grupowiczow mogl by mi udzielic informacji
odnosnie odrzywiania sie a grupy krwi.Moze jakies linki
do ciekawych stron albo ksiazek.

2. Data: 2004-05-10 11:05:48

Temat: Re: grupa krwi
Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

tomek ( t...@i...pl ) napisał:
> Witam
> Czy ktos z grupowiczow mogl by mi udzielic informacji
> odnosnie odrzywiania sie a grupy krwi.Moze jakies linki
> do ciekawych stron albo ksiazek.
> Pozdrawiam

W googlach znajdziesz, ale szkoda na to Twojego czasu. Odżywianie się się a
grupa krwi nie ma nic do tego;)
Spróbuj na pl.misc.dieta. Dużo było na ten temat...
Pzdr.
Iwona

3. Data: 2004-05-10 18:57:24

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MA I TO BARDZO WIELE! Jesli ktos chce stosowac diete, a jest dociekliwy,
powinien dobrac ja do swojej grupy krwi. Nie umie podac autorow, ale napewno
znajdziesz w ksiegarniach.

pomocy!!! Psychitrii.
czarny nalot na języku
nowotwory a ciąźa ?
co zaczy u niemowlaka ślad krwi w moczu?
Koronki