grypa zoladkowa?

1. Data: 2004-10-18 13:49:01

Temat: grypa zoladkowa?
Od: Mateusz Pronobis <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moj kolega mial cos co nazwal 'grypa zoladkowa' zalpal to od swojej
dziewczyny;) przeszlo mu po 3 dniach.
Objawy byly takie ze bolal go brzuch i mial ochote na zwracanie
posilkow;), pewnego nieszczesnego dnia pilem z nim napoj z 1 butelki i
chyba zlapalem to samo.
Wedlug niego to samo przejdzie i nie powinienem sie przejmowac ale wole
sie upwenic;) grozne to :)?
--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

2. Data: 2004-10-18 20:12:55

Temat: Re: grypa zoladkowa?
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mateusz Pronobis" <s...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> chyba zlapalem to samo.
> Wedlug niego to samo przejdzie i nie powinienem sie przejmowac ale wole
Jezeli bedziesz duzo pil to nie grozne .

Magda

3. Data: 2004-10-18 22:58:54

Od: Mateusz Pronobis <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka napisał(a):
> Uzytkownik "Mateusz Pronobis" <s...@a...pl> napisal w wiadomosci

> Jezeli bedziesz duzo pil to nie grozne .

Pil tzn czego :)?
obojetne ? czy wody nie gazowanej np ?
bo jak obojetnie to zaraz sobie aplikuje 1.5l;)
Na polibudzie slaskiej ta grypka sie rozsiewa jak jakas plaga;)

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

4. Data: 2004-10-19 07:12:15

Od: "Hansu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w moim miescie juz chyba wszyscy to przeszli. jest raczej niegrozne ale
strasznie nieprzyjemne (biegunka, nudnosci).
Najlepiej wylezec w lozku.
nie wiem czy uda ci sie wypic 1,5 l bo pewnie od razu to zwymiotujesz.
proponuje za to sucharki, ja nic innego nie moglem ruszyc
Pozdrawiam

5. Data: 2004-10-19 07:57:23

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Pronobis" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> Pil tzn czego :)?

Na na pewno nie wódki :-))))

> obojetne ? czy wody nie gazowanej np ?

Najlepiej wode,herbatke,nic gazowanego i raczej nie soki.

> bo jak obojetnie to zaraz sobie aplikuje 1.5l;)

Zaaplikuj :-)

> Na polibudzie slaskiej ta grypka sie rozsiewa jak jakas plaga;)

W Wawie tez.....

Zycze zdrowia.Magda

6. Data: 2004-10-19 07:59:13

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hansu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Najlepiej wylezec w lozku.
> nie wiem czy uda ci sie wypic 1,5 l bo pewnie od razu to zwymiotujesz.

No tak,nie 1,5 naraz ,tylko po trochu :-)

Magda

7. Data: 2004-10-19 08:26:58

Od: Mateusz Pronobis <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka napisał(a):
> Użytkownik "Hansu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> No tak,nie 1,5 naraz ,tylko po trochu :-)

Dziekuje za rade ;-) od wczoraj 'szprycuje' sie herbatkami ;-)

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

mamusie pomóżcie