grzybica a tabletki antykonc.

1. Data: 2005-08-28 19:05:53

Temat: grzybica a tabletki antykonc.
Od: Green <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od dluzszego czasu zmagam sie z grzybica pochwy. Co sie wylecze to po
paru tygodniach to swinstwo wraca. Teraz wrocilo po 3 miesiacach. Dodam
ze biore Diane 35. Czy powinnam zrezygnowac z tabletek?? Czy to one
wywoluja ten stan zapalny?? (Jak mialam przerwe w przyjmowaniu tabletek
to tez mialam grzyba). Moj lekarz po ostatnim leczeniu Orungalem
zapewnial mnie ze "to" nie wroci. (Moj partner leczyl sie rowniez). I
mowil tez ze moge brac tabletki, ale juz nie wiem co myslec bo wszystko
wrocilo na nowo.
Naprawde nie wiem co robic, zastanawiam sie nad zmiana lekarza, chociaz
ten mi odpowiada.

Pozdrawiam, z gory dziekuje za odpowiedzi.
Green

2. Data: 2005-08-28 22:48:57

Temat: Re: grzybica a tabletki antykonc.
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Green" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Od dluzszego czasu zmagam sie z grzybica pochwy. Co sie wylecze to po paru
> tygodniach to swinstwo wraca. Teraz wrocilo po 3 miesiacach.

co do tabletek, to nie wiem, ale nie sadze, zeby to od nich byla grzybica.
czy stosujesz sie do tych zalecen?

Profilaktyka zapalenia pochwy i sromuGrzyby z rodzaju drożdży (candida) są
organizmami występującymi w prawidłowej mikroflorze pochwy. W zaburzeniach
układu odpornościowego ustroju kobiety następuje szybkie ich namazanie,
stając się przyczyna zapalenia grzybiczego pochwy i sromu. Wokresie
rozrodczym ok. 75% kobiet przebyło 1 epizod grzybiczego zapalenia pochwy i
sromu, a 40-50% 2 lub więcej. Istotnym problemem pozostają nawrotowe
grzybicze zapalenia pochwy i sromu, wymagające długiego
leczenia.Zamieszczone poniżej podstawowe informacje mogą być pomocne w
zapobieganiu grzybiczego zapalenia pochwy i sromu:- zachowaj
owłosienie łonowe, przez golenie sromu możesz zniszczyć naturalna barierę
ochronna,- do higieny osobistej używaj tylko naturalnego mydła
glicerynowego, GLICERYNA ZAWARTA W MYDLE JEST SRODKIEM GRZYBOBOJCZYM dla
komórek drożdżaków zatrzymanych we włosach łonowych. zapachowe mydła,
dezodoranty, płyny do higieny intymnej, a także detergenty zawarte w
proszkach do prania, mogą być przyczyna odczynów alergicznych na sromie i w
przedsionku pochwy, które trudno odróżnić od grzybiczego zapalenia,-
używaj bielizny osobistej tylko bawełnianej, bielizna z tworzyw sztuczny nie
wchłania wydzieliny z pochwy i nie jest przewiewna, co sprzyja rozwojowi
drożdżaków,- zaniechaj stosowania tamponów w czasie miesiączki oraz
płukania pochwy woda lub środkami do dezynfekcji, tampony wchłaniają również
produkty pałeczek kwasu mlekowego hamujące namazanie się grzybów, a irygacje
mechaniczne je wypłukują,- spożywaj jogurty naturalne, pałeczki
kwasu mlekowego zawarte w jogurtach zapobiegają wystąpieniu grzybiczego
zapalenia pochwy i sromu,- pamiętaj, ze grzybicze zapalenie pochwy i
sromu nie jest choroba przenoszona droga płciowa, nie wymaga wiec
jednoczesnego leczenia partnera seksualnego, leczeniu podlega partner z
objawami zapalenia napletka i/lub żołędzi. Materiał opracowano w Centrum
Zwalczania Zakażeń w Położnictwie, Ginekologii i Urologii. Instytut Matki i
Dziecka, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a..

3. Data: 2005-08-30 20:49:16

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paru tygodniach to swinstwo wraca. Teraz wrocilo po 3 miesiacach. Dodam
> ze biore Diane 35. Czy powinnam zrezygnowac z tabletek?? Czy to one

Mój lekarz powiedział, że grzybice mogą być spowodowane tabletkami (brałam
różniste i co rusz się przyplątywało), tampony też robią swoje, no i czasem
obniżenie odporności. Dobrze jest jeść jogurty, albo przyjmować preparaty z
pałeczkami kwasu mlekowego (np. Lakcid - ok 6-7 zł za 10 ampułek, są też
inne, Trillac na przykład, ale już dużo droższy).
Ja strasznie mało konsekwentna jestem do przyjmowania leków :).

Pozdrawiam,
M.

4. Data: 2005-08-30 21:37:57

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dobrze jest jeść jogurty, albo przyjmować preparaty z
> pałeczkami kwasu mlekowego (np. Lakcid - ok 6-7 zł za 10 ampułek, są też
> inne, Trillac na przykład, ale już dużo droższy).

moj lekarz mowi, ze jogurty nie zastapi nic, lakcid, trilac, czy
lactovaginal nie pomoga, to placebo:(

THC , trawka
akupunktura na miesien dwuglowy
Wyjazd na dluzej do Rosji - na co sie zaszczepic ?
wscieklizna
łupież pstry