grzybica pachwiny (nie myliśc z pochwą)

1. Data: 2003-06-30 10:23:32

Temat: grzybica pachwiny (nie myliśc z pochwą)
Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złapałem kiedyś w szpitalu (niestety). Dokucza tylko (zaczerwienienie)
latem gdy jest gorąco. Stosowałem butrofen przpisany przez lekarza. Ale
jakoś nie pomaga...
Iść do lekarza jeszcze raz po coć nowego, czy może ktoś ma jakieś inne
pomysły...

w.

2. Data: 2003-06-30 12:20:36

Temat: Re: grzybica pachwiny (nie myliśc z pochwą)
Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w.p." <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomysły...
>
> w.
> jeśli nie pomagają tradycyjne leki przeciwgrzybiczne najlepiej zrobić
wymaz z pachwiny, zostanie określony rodzaj i leki jakie można brać na
powodzenia

Witam
ćwiczeniasiłowe a wiek
Proszę przetłumaczcie mi to!