guz

1. Data: 2000-05-28 20:25:05

Temat: guz
Od: "Michal" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o porade, czy w przypadku guza na jelicie w rejonie "zgiecia
watrobowego" zawsze wycina sie kawal flaczkow powodujac podlaczanie woreczka
do pepka? Wymiary guza sa jak jajko, nie postawiono jeszcze dokladnie
diagnozy. Czy w wypadku gdyby okazalo sie ze to wrzod, istnieje duze (czy
calkowite) prawdopodobienstwo przyszlego korzystania z "woreczka"?

mihal

2. Data: 2000-05-29 21:11:59

Temat: Odp: guz
Od: "P.Remesz" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Michale.Mam nadzieję,że rozpoznanie postawił chirurg.Jeśli rozpoznanie
jest pewne to odpowiedź brzmi:Nie.
Konieczność wyłonienia stomii ("woreczek")ma miejsce tylko w ściśle
określonych warunkach operacyjnych.ZAWSZE dążymy, o ile jest to tylko
możliwe do odtworzenia naturalnego pasażu.
Jeśli chcesz podać inne szczególy to chętnie odpowiem
pozdrawiam Piotr.
P.S.Jestem chirurgiem ogólnym.

Użytkownik Michal <r...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:BgfY4.42670$z...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-05-30 19:14:05

Od: "Michal" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik P.Remesz <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:z2BY4.46997$z...@n...tpnet.pl...

> [...]
> możliwe do odtworzenia naturalnego pasażu.
> Jeśli chcesz podać inne szczególy to chętnie odpowiem

Czesc
Dziekuje za informacje. Chcialbym zapytac w jaki sposob robi sie polaczenie
jelita jesli wyciety zostanie taki wielki guz (6,5x4,5 cm)? Kilka dni temu
wykryto taka narosl u mojego ojca, zrobiono mu koronoskopie (dobrze
napisalem?), pobrano probki do badan (10 dni) i lekarz nakazal jak
najszybsza operacje. Za to inny lekarz (onkolog) wyraznie odradzil operacje
zanim chemia nie zmniejszy rozmiarow guza. I badz tu madry. Kogo lepiej
posluchac - onkologa czy dr med. z AM w Gdansku (chirurga)? Powiedz jak to
jest z prawidlowym rozwiazaniem w takich przypadkach.

Pozdrawiam
i dziekuje za wszelkie informacje

Michal
r...@p...com

4. Data: 2000-05-30 23:59:59

Od: "P.Remesz" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja odpowiedź:
O rodzaju leczenia (tzn poszczególnych etapach wielostopniowego leczenia)
decyduje konsylium złożone z lekarzy wielu specjalności po uzyskaniu wyniku
histopatologicznego(wycinka).Nigdy nie powinno to jednak opóźniać leczenia
operacyjnego !!!
Z całym szacunkiem natychmiast po uzyskaniu wyniku zwróćcie się do
chirurga - onkologa .Polecam P. prof.Kopacza.
Pozdrawiam.Piotr Użytkownik Michal <r...@p...com> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1qUY4.50938$z...@n...tpnet.pl...

> [...]
> posluchac - onkologa czy dr med. z AM w Gdansku (chirurga)? Powiedz jak to
> jest z prawidlowym rozwiazaniem w takich przypadkach.

Napięcie powierzchniowe
Dlugosc pochwy
zobaczcie bo warto!!
migrena klasyczn powiązana z alergia pokarmowa, czy ktos cos podobnego ma?
doxycyclina....