haft,rękodzieło

1. Data: 2004-04-22 11:20:21

Temat: haft,rękodzieło
Od: "wiki" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!napiszcie do mnie kobietki i panowie zajmujący się haftem lub innymi
wytworami ręcznymi!ja haftuje głównie krzyżykiem i richelie,zaczynam coś
plątać szydełkiem i makramą,chce się nauczyć frywolitek!chętnie nawiąże też
kontakt z osobami znającymi się troche bardziej na komputerze odemnie(czyli
choć mającymi blade pojęcie) i mają pomysły na robienie projektów np haftu
krzyżykowego!ze swojej strony moge udostępnić moje wzory,posiadam również
sporą ilość wzorów w języku niemieckim.WIĘC CZEKAM NA e-maila OD CIEBIE!!!!!