haft richelieu

1. Data: 2001-09-17 10:44:35

Temat: haft richelieu
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Rany, jak miło że jest taka grupa, a ja myślałam że tylko ja "robótkuje":)
Czy ktoś lubi haft richelieu? I moze ma jeszcze jakieś fajne wzory, albo
zna strony z których można by coś ciekawego ściągnąć?
Pozdrawiam
Kinga

1. Data: 2001-09-17 11:32:29

Temat: Re: haft richelieu
Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś lubi haft richelieu? I moze ma jeszcze jakieś fajne wzory, albo
> zna strony z których można by coś ciekawego ściągnąć?

dawno, dawno temu temu, bynajmniej nie za siedmioma gorami, a w krakowie,
bardzo duzo haftow wykonywalam w tym stylu. posiadam calkiem niezle zbiory
wzorow nadajacych sie jako wstawki do ubran (zrobilam sobie kilka do letnich
bluzek), obrosow, serwet i serwetek.
wiec jesli sprecyzujesz jakiej wielkosci wzory cie interesuja zrobie
kserokopie i przesle pod wskazany adres. nie chce obiecywac na 100% ale moze
uda mi sie je zeskanowac, wtedy byloby latwiej je przeslac.

skrzacik

1. Data: 2001-10-07 21:41:56

Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Tarkiewicz napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
> [...]
>Czy ktoś lubi haft richelieu? I moze ma jeszcze jakieś fajne wzory, albo
>zna strony z których można by coś ciekawego ściągnąć?

Ja lubię wzory publikowane w "Haft Richelieu" wydawnictwa Joanna.
Można to pooglądać np w Empiku.
ostatnio wyszła też tematyczna Burda - kilka wzorów (ale nie wszystkie:()
domaga się natychmiastowego przystąpienia do działania.
Pozdrawiam
anda

1. Data: 2001-10-08 18:30:49

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> anda
>
> Ostatnio to znaczy kiedy? Można to jeszcze dostać?
Kinga

1. Data: 2001-10-08 19:14:18

Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Tarkiewicz napisał(a) w wiadomości: <3bc1f097$1@news.vogel.pl>...

> Ostatnio to znaczy kiedy? Można to jeszcze dostać?
>Kinga
Kupilam w czwartek lub piatek, w zwykłym kiosku,
musi byc w miare swieze, bo chodze tamtedy srednio raz na tydzien :)
Pozdrawiam
anda

1. Data: 2001-10-09 17:06:57

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> anda
>
> W takim razie jutro zachaczam o Empik, tam bedzie na pewno:)
Kinga

Oprawa obrazka
Pytanie o koszule
zip hi go!
strony
Ôřž­ÓĐŇť×ůĘŔ Ăł´óĎĂ°ÚÔÚÎŇ ľÄĂćÇ°ŁŹľŤĘÇ ÎŇĂťÓĐŐ¨ËüŁŹ Öąľ˝ËüąťąđČË Ő¨ľôľÄĘąşňÎŇ ˛ĹסťÚÄŞź°ŁŹ ČËĘŔźä×îÍ´żŕ ľÄĘÂÄŞąýÓÚ´Ë ŁŹČçąűÉĎĚěÄÜ ¸řÎŇŇť´Îťúťá ÔŮŔ´Ňť´ÎľÄť° ŁŹÎŇÖťĎëËľČý ¸ö×ÖĄ°ÎŇŔ´Ő¨ ŁĄĄąČçąűˇÇŇŞ ÔÚŐâ¸öĄ°Ő¨Ąą ×ÖÉĎźÓ¸öĆÚĎŢ ŁŹÎŇĎŁÍűĘÇŁş ĚěĚěŐ¨Ą­ŁĄ