haftowanie aniolkow

1. Data: 2001-12-05 12:29:05

Temat: haftowanie aniolkow
Od: "Agnieszka K." <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytania odnosnie haftowania 3 aniolkow:
1. co znaczy ze trzeba haftowac : 1 nitka, krzyzyk albo 2 nitki, krzyzyk ?
Tylko 1 nitka muliny? tak cienko?
2. czym rozni sie krzyzyk od polkrzyzyka?
3. jak haftowac kontury - linie ? np. sciegem za igla?
Pozdrówka
Marzena

1. Data: 2001-12-08 10:39:07

Temat: Re: haftowanie aniolkow
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana Agnieszka K. wzięła i naskrobała, co następuje:

> [...]
> krzyzyk ? Tylko 1 nitka muliny? tak cienko?
> 2. czym rozni sie krzyzyk od polkrzyzyka?
> 3. jak haftowac kontury - linie ? np. sciegem za igla?

To ja jeszcze dołożę moje pytanie, bo aniołeczki przepiękne, ale wzór
raczej trudny do rozszyfrowania...
Nitka opalizująca - ki djobeł ???

pozdr.nann

1. Data: 2001-12-08 16:44:51

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytania odnosnie haftowania 3 aniolkow:
> 1. co znaczy ze trzeba haftowac : 1 nitka, krzyzyk albo 2 nitki, krzyzyk ?
> Tylko 1 nitka muliny? tak cienko?
Tak, jedna lub dwiema nitkami muliny, ale wszystko zalezy od tkaniny, na
jakiej chcesz haftowac, na wiekszym splocie trzeba wziac 3 nitki - zrob
probke i sama ocenisz, co Ci sie podoba.

> 2. czym rozni sie krzyzyk od polkrzyzyka?
Krzyzyk jest w obie strony /, pozniej \, polkrzyzyk tylko w jedna (in. haft
gobelinowy)
> 3. jak haftowac kontury - linie ? np. sciegem za igla?
Tak
> Pozdrówka
> Marzena

U mnie w spisie nie ma nici opalizujacych, sa metalizowane.

1. Data: 2002-01-04 15:10:52

Od: "Elżbieta Kabala" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

nitka opalizująca to zwykla złota nitka
w każdej pasmanterii

Ela

1. Data: 2002-01-04 15:11:56

Od: "Elżbieta Kabala" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

to daje efekt wypukłości w niektórych miejscach, wtedy niektore miejsca są
bardziej "do przodu"

Ela

1. Data: 2002-01-04 22:36:35

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta Kabala wystukał w wiadomości <a14gm2$935$1@news.tpi.pl>:

> nitka opalizująca to zwykla złota nitka
> w każdej pasmanterii

Aby na pewno? Ostatnio DMC wypuściło sporo nowych odcieni "metalicznych" i do
kompletu właśnie białą opalizującą.

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2002-01-07 11:15:52

Od: "Elżbieta Kabala" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdjęcie aniołków które przesłałam daje dowód na to co mówię :-)

chodzi o to, aby aureola była ze złota

Ela

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości

> Aby na pewno? Ostatnio DMC wypuściło sporo nowych odcieni "metalicznych" i
> [...]
=(';')=

~~~~~
> Słowacki pisząc "Beniowskiego" wkładał szpilki Mickiewiczowi.

witam i pytam
Gwiazdki w Kramie z robotkami
Smoki, smoki, mnóstwo smoków...
zimowa strona skrzacika