hafty z rosyjskiej stronki

1. Data: 2002-10-27 21:20:46

Temat: hafty z rosyjskiej stronki
Od: "AniaSZ" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na rosyjskiej stronie http://stich.passiflora.ru/ są ładne hafty tylko jeden
feler ... nie ma spisu kolorów czy jakaś grupowiczka robiła któreś z nich?
Po za tym po wydrukowaniu , miałam problem z układanie stron( ponieważ hafty
podzielone są na części). Gdyby ktoś miał spis kolorów albo zrobił jakis
haft niech sie skontaktuje , z góry dziękuje!!!!!
pozdrawiam
AniaSZ

1. Data: 2002-10-28 06:30:20

Temat: Re: hafty z rosyjskiej stronki
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to nie ma spisu kolorow?
Moze do ktoregos konkretnego obrazka brakuje? Mam niemal wszystkie wzory z
tej stronki i nie zauwazylam brakorobstwa :-)))
A na samym dole srtony sa jeszcze tablice z przelicznikami

Grazyna

1. Data: 2002-10-29 10:02:55

Od: "AniaSZ" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tej stronki i nie zauwazylam brakorobstwa :-)))
> A na samym dole srtony sa jeszcze tablice z przelicznikami

Tak są podane nitki ale jakies numerki.... nic więcej... DMC co to jest?

1. Data: 2002-10-29 13:07:03

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

DMC to nazwa nici (a wlasciwie skrot nazwy firmy, ktora te nici produkuje)do
haftowania, czyli muliny. Kazdy odcien ma swoj numer. Jesli wiec masz kod:
DMC300 to w kazdym sklepie dadza ci motek koloru czarnego. Sa tez inne firmy
produkujace muline, Ariadna, Anchor itd, i kazda ma swoje oznaczenie
kolorow.

pozdrowki

> Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tak są podane nitki ale jakies numerki.... nic więcej... DMC co to jest?

Mary Vincent Bertrand
kanwa plastikowa cd
Do szydelkujacych i frywolitkujacych
Och...