halogen oven - opinie

191. Data: 2010-09-22 12:56:02

Temat: Re: halogen oven - opinie
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <k...@v...pl> wrote in message
news:7d75.0000050d.4c99628d@newsgate.onet.pl...

> Jak my na ostatnim dnie to po co do nas od spodu pukasz?

To tylko echo od twojej kalapity do twoich zębów nawraca, ale krótkie, bo
sieczka ze słomy dobrze tłumi.

192. Data: 2010-09-22 14:14:27

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za to ja będę miał od okupanta kartki
> na żywność.

Poszukaj talonu na mozg.
I naklej go sobie w mozgu miejsce.
Jesli sie miesci, bo to miejsce bardzo nikle jest.

Strachu S.

193. Data: 2010-09-22 14:21:49

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nie upadliśmy tak nisko.

-yscie?
Ty i reszta kurnika.
Spadaj juz z usenetu, rosole jeden.

Strachu S.

194. Data: 2010-09-22 14:33:42

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Spadaj, pornotfurczyku. PLONK

Kura domowa nie wytrzymała jurnego koguta.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

195. Data: 2010-09-22 14:59:04

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

> To tylko echo od twojej kalapity do twoich zębów nawraca, ale krótkie, bo
> sieczka ze słomy dobrze tłumi.

Znowu się w pecyknkę uderzyłeś i Ci echo między uszami w próżni krąży?

196. Data: 2010-09-22 16:35:10

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:

> Żeby się dopisać w wątku dyskusji, to koniecznie trzeba się nie
> zgadzać??? Ciekawe...

Nie trzeba. Ale skoro cytujesz kogoś kto ma te same poglądy i
podpisujesz pod tym, że "Opowiadacie bajki, jak na popijawie
stetryczałych pierdzieli" to się można pogubić.

E.

197. Data: 2010-09-22 18:50:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Sep 2010 16:14:27 +0200, Strachu S. napisał(a):

> Poszukaj talonu na mozg.
> I naklej go sobie w mozgu miejsce.
> Jesli sie miesci, bo to miejsce bardzo nikle jest.
>
> Strachu S.

Będzie lizał d..ę okupantowi - znamy takich.

198. Data: 2010-09-22 18:51:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Sep 2010 16:33:42 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Kura domowa nie wytrzymała jurnego koguta.

O, następny jurny.
PLONK.

199. Data: 2010-09-22 19:41:02

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będzie lizał d..ę okupantowi - znamy takich.

A może mam umierać za czarnych, krzyże i ryżego cudotwórcę. Wymyślili sobie "
lepiej umrzeć na stojąco niż żyć na klęczkach". A durnie uwierzyli i potem
ubeckich kabli wybrali do parlamentu. Masz tyle odwagi żeby się przyznać że
głosowałaś na Bolka?

200. Data: 2010-09-22 20:04:49

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

O, następny jurny.
> PLONK.

Głupie babsko.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

made in neapol - kuchnia.tv sroda 22
Jaki robot do ziemniaków i warzyw?
Re: Niedobre kotlety mielone jak je wykorzystac do obiadu?
Re: grzyby gdzieś ruszyły?
GMO - trucia ciąg dalszy.