halogen oven - opinie

1. Data: 2010-09-15 10:42:52

Temat: halogen oven - opinie
Od: Dzooo <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czolem wiara,

co sadzicie o tym urzadzeniu ? Pytanie kieruje do ludzi, ktorzy
umieja gotowac na tym urzadzeniu ? Zastanawiam sie nad kupnem i
chcialbym zasiegnac waszej opini ?

pozdrawiam

Dlugasx

2. Data: 2010-09-15 16:39:51

Temat: Re: halogen oven - opinie
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dzooo" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> Czolem wiara,
>
> co sadzicie o tym urzadzeniu ? Pytanie kieruje do ludzi, ktorzy umieja
> gotowac na tym urzadzeniu ? Zastanawiam sie nad kupnem i chcialbym
> zasiegnac waszej opini ?

Sadzimy, że możesz wziąć zwykłą latarkę i poświecić sobie nią w mięsko czy
co tam chcesz sobie oświecić. Efekt ten sam, a o ileż taniej!

3. Data: 2010-09-15 18:54:00

Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

"lemonka" <...@a...com> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik "Dzooo" <d...@g...com> napisał w wiadomości

> Sadzimy, że możesz wziąć zwykłą latarkę i poświecić sobie nią w mięsko czy
> co tam chcesz sobie oświecić. Efekt ten sam, a o ileż taniej!
Powiedz o źródło mądrości, skąd czerpiesz twoje wiadomości? Kto cię oświecił
o latarnio wiedzy?
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Czy też może pierdolnęłaś tępym czółkiem w jakiś kancik?
Powiedz, posiadasz może halogen oven? Używasz go codziennie? Czy może
wkładasz sobie latareczkę w różne dziwne otwory i dlatego jesteś taka
głupia?

Ja akurat posiadam w.w. urządzenie (dokładnie nawet przed 5 minutami
włożyłem doń karkóweczkę). I polecam do każdego domku. Szczególnie nadaje
się dla 1-2 osobowego gospodarstwa domowego. Np. wspomnianą karkóweczkę
smaży w 20 minut (ok.70 dkg). Super robi ciasta, smaży (piecze) ziemniaki.
Fajnie wychodzą warzywa, frytki itd. Nie ma problemu, aby włożyć
jednocześnie udka z kuraka i kilka ziemniaczków. Dochodzą jednocześnie i za
jednym zamachem ma się obiadek na stole.

Nie polecam, jeśli ktos ma nadzieję obsłużyć rodzinę czterosobową, wtedy
jest tylko jeszcze jednym gratem w kuchni. Chociaż, gdy chce się zrobić coś
małego i szybkiego, robi to się o wiele szybciej i oczędniej niż nagrzewając
cały duży piekarnik. Aha, i fantastycznie rozmraża, o wiele lepiej niż
mikrowela. W mikroweli gdy np. rozmrażam mielone, często mam "podgotowane"
rogi paczki mięska. A w Halogen Oven nie zdażyło mi sie to jeszcze.

Nieprawdą jest też to tak w reklamach telewizyjnych opisywane
samoczyszczanie. Fakt, że bełtająca się woda z płynem dobrze zmiękcza
ewentualne przypalenia na ruszcie, ale i tak trzeba michę porządnie ręcznie
domyć.

4. Data: 2010-09-15 22:37:26

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-15 12:42, Dzooo pisze:
> [...]
>
> co sadzicie o tym urzadzeniu ? Pytanie kieruje do ludzi, ktorzy
> umieja gotowac na tym urzadzeniu ? Zastanawiam sie nad kupnem i

Warto kupić, Nie będę sie rozpisywał, - powiem tylko że reklama tego
urządzenia odpowiada rzeczywistości. - Szybko, czysto i smacznie.

5. Data: 2010-09-16 08:24:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Sep 2010 00:37:26 +0200, Jadrys napisał(a):

> Warto kupić, Nie będę sie rozpisywał, - powiem tylko że reklama tego
> urządzenia odpowiada rzeczywistości. - Szybko, czysto i smacznie.

Smacznie to może być tylko, kiedy się gotuje na żywym ogniu z drew.
Nie masz pojęcia o prawdziwym smaku, dopóki nie spróbujesz potraw
gotowanych na fajerkach. Jako i ja nie miałam, póki nie zaczęłam. Piszę
serio.

6. Data: 2010-09-16 09:51:34

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> Nie masz pojęcia o prawdziwym smaku, dopóki nie spróbujesz potraw
> gotowanych na fajerkach. Jako i ja nie miałam, póki nie zaczęłam. Piszę

Od kiedy to żródło energii wpływa na smak zamkniętych w garze warzyw czy
wody?

E.

7. Data: 2010-09-16 10:27:42

Od: "clint100" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> Od kiedy to żródło energii wpływa na smak zamkniętych w garze warzyw czy
> wody?

:)

8. Data: 2010-09-16 10:32:40

Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl>

> Od kiedy to żródło energii wpływa na smak zamkniętych w garze warzyw czy
> wody?
>
> E.

No Ikselka stwierdziła to empirycznie. Jets duża różnica w byciu wychędożoną
przez Panslavistę, a używaniem vibratora. Niby efekt ten sam, ale jednak...

:)

9. Data: 2010-09-16 10:36:13

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-16 10:24, Ikselka pisze:

> [...]
> Nie masz pojęcia o prawdziwym smaku, dopóki nie spróbujesz potraw
> gotowanych na fajerkach. Jako i ja nie miałam, póki nie zaczęłam. Piszę

Ten smak nie jest mi obcy, - za młodych lat jeździłem na wieś i do dziś
pamiętam ten smak przepiekanych kromek chleba a`la tost na fajerkach.
Później tylko posmarować świeżo zrobionym masłem, pomidor .. i niebo w
gębie - nie potrzeba było żadnych wędlin. Pamiętam również takie skrawki
rozwałkowanego ciasta na makaron przypiekane na fajerkach...

Ale wracając do "Halogen Owen", - jest to chyba najlepsza rzecz w mojej
kuchni.

10. Data: 2010-09-16 13:24:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Sep 2010 11:51:34 +0200, E. napisał(a):

> Od kiedy to żródło energii wpływa na smak zamkniętych w garze warzyw czy
> wody?
>
> E.

Od zawsze. Liczy się sposób, temperatura i tempo ogrzewania oraz sposób
rozchodzenia się ciepła wokół garnka i w nim samym - na kuchni kaflowej (w
odróżnieniu od gazowej itp) garnek jest ogrzewany nie tylko od spodu, ale i
i boków od rozgrzanej płyty, cały czas stoi w chmurze ciepła. Potrawa wolno
i niemal w całej objętości się równo nagrzewa, w tych warunkach smaki i
esencje przechodzą do roztworu lepiej, bo mają na to dość czasu. Co Ci tam
będę tłumaczyć, i tak nie zrozumiesz, póki nie spróbujesz.

made in neapol - kuchnia.tv sroda 22
Jaki robot do ziemniaków i warzyw?
Re: Niedobre kotlety mielone jak je wykorzystac do obiadu?
Re: grzyby gdzieś ruszyły?
GMO - trucia ciąg dalszy.