Re: halogen oven - opinie

From: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: halogen oven - opinie
Date: Wed, 15 Sep 2010 20:54:00 +0200

"lemonka" <...@a...com> schrieb im Newsbeitrag
news:i6qssq$heu$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Dzooo" <d...@g...com> napisał w wiadomości

> Sadzimy, że możesz wziąć zwykłą latarkę i poświecić sobie nią w mięsko czy
> co tam chcesz sobie oświecić. Efekt ten sam, a o ileż taniej!
Powiedz o źródło mądrości, skąd czerpiesz twoje wiadomości? Kto cię oświecił
o latarnio wiedzy?
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Czy też może pierdolnęłaś tępym czółkiem w jakiś kancik?
Powiedz, posiadasz może halogen oven? Używasz go codziennie? Czy może
wkładasz sobie latareczkę w różne dziwne otwory i dlatego jesteś taka
głupia?

Ja akurat posiadam w.w. urządzenie (dokładnie nawet przed 5 minutami
włożyłem doń karkóweczkę). I polecam do każdego domku. Szczególnie nadaje
się dla 1-2 osobowego gospodarstwa domowego. Np. wspomnianą karkóweczkę
smaży w 20 minut (ok.70 dkg). Super robi ciasta, smaży (piecze) ziemniaki.
Fajnie wychodzą warzywa, frytki itd. Nie ma problemu, aby włożyć
jednocześnie udka z kuraka i kilka ziemniaczków. Dochodzą jednocześnie i za
jednym zamachem ma się obiadek na stole.

Nie polecam, jeśli ktos ma nadzieję obsłużyć rodzinę czterosobową, wtedy
jest tylko jeszcze jednym gratem w kuchni. Chociaż, gdy chce się zrobić coś
małego i szybkiego, robi to się o wiele szybciej i oczędniej niż nagrzewając
cały duży piekarnik. Aha, i fantastycznie rozmraża, o wiele lepiej niż
mikrowela. W mikroweli gdy np. rozmrażam mielone, często mam "podgotowane"
rogi paczki mięska. A w Halogen Oven nie zdażyło mi sie to jeszcze.

Nieprawdą jest też to tak w reklamach telewizyjnych opisywane
samoczyszczanie. Fakt, że bełtająca się woda z płynem dobrze zmiękcza
ewentualne przypalenia na ruszcie, ale i tak trzeba michę porządnie ręcznie
domyć.