handbike we wrocławiu! (treningi, sekcja)

1. Data: 2004-05-07 11:25:28

Temat: handbike we wrocławiu! (treningi, sekcja)
Od: "rolins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam ludzi z Wrocławia i okolic, którzy są zainteresowaniu rozpoczęciem
treningów na Handbike`ach czyli rowerach dla ON. Myślę o stworzeniu czegoś w
rodzaju sekcji z regularnymi treningami i udziałem w zawodach. Aktualnie mam
możliwość udostępnienia sprzętu na cele treningowe. Zainteresowanych proszę o
kontakt (najlepiej na prywatnego maila - adres poniżej)

Jarek

r...@o...pl
www.mono-ski.prv.pl