[handel..wymienny] Altin Basak ekri zamienie

1. Data: 2006-05-05 10:49:00

Temat: [handel..wymienny] Altin Basak ekri zamienie
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie :)
Taki mi pomysla wpadł do głowy. Może ktoś by sie chciał zamienić. Mam 3
calutkie motki Altin Basak Maxi w kolorze ekri, kupilam ich 5, miały być
na sukienkę albo bluzkę ze spódnicą, ale juz takiej nie chce. Zrobiłam z
dwóch motków 2 topiki "co wszyscy mają" i stringi:
http://www.ztpnet.pl/~kgaik/f_ekri_zielony_top.htm
http://www.ztpnet.pl/~kgaik/f_stringi_kwiatki.htm
i jeszcze całe 3 mi zostały. Calutkie nie ruszane. Sklep mi tego
spowrotem nie przyjmie, a pomyślałam, ze moze ktoś sie tak "wkopał" w
czarnego Basaka :) i zechciąłby sie zamienić? I obie byśmy były
szczęśliwe :) Może byc też czarna Hemera, albo coś innego takiego
cienkiego i merceryzowanego.
Tutaj można takiego basaka zobaczyć:
http://apmar.pl/produkty.php/pokaz/55/25/
kolor nr 375, nr farbowania na wszystkich motkach mam ten sam.
Moze ktoś sie zechce zamienić :) spróbować warto.
Chętnie pokryje koszty przesyłek przy wymianie, bo juz nie chce tego
ekri.. a sprzedać to wogole sie nie opłaca, jak sie kupiło drogo w
naziemnej pasmanterii.
Mozemy szczegóły dogadać na priva.

Pozdawiam
Ola