histeroskopia

1. Data: 2006-02-15 16:34:47

Temat: histeroskopia
Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ile w obecnych warunkach gospodarczych trwa pobyt pacjentki w szpitalu na
ginekologii celem dokonania zabiegu histeroskopii. Ma się zgłosić na
przeddzień zabiegu. Ile praktykowany jest pobyt szpitalny po zabiegu o ile
nie ma żadnych "problemów" ???

--
UG

2. Data: 2006-02-15 17:11:55

Temat: Re: histeroskopia
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dsvlab$8g4$1@news.onet.pl...
> [...]
> ginekologii celem dokonania zabiegu histeroskopii. Ma się zgłosić na
> przeddzień zabiegu. Ile praktykowany jest pobyt szpitalny po zabiegu o ile

Hmm. Zabieg histeroskopii powinien być wykonywany w trybie ambulatoryjnym.
Chora przychodzi , jest wykonywany zabieg w dożylnym znieczuleniu i po 2
godzinach idzie do domu - tak to jest w moim szpitalu.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2006-02-15 17:28:40

Od: "nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam robioną 1,5 roku temu - po godzinie mnie wypuscili - klinika
Akademii medycznej we Wrocławiu - ale ja twarda jestem, na drugi dzień po
narkozie ( przy laparoskopii) wsiadłam do pociągu i pojechałam na tydzień do
rodziców w góry.
kazia

4. Data: 2006-02-15 17:56:01

Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli jest nadzieja, ze wyjde w kilka godzin po zabiegu ?

A czy to prawda, ze teraz aby szpital dostal kase za pobyt pacjenta, to musi
on lezec w szpitalu przez co najmniej 3 dni?

--
UG

5. Data: 2006-02-16 09:09:35

Od: "micrus" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dsvq2h$nf9$1@news.onet.pl...
> czyli jest nadzieja, ze wyjde w kilka godzin po zabiegu ?
>
> A czy to prawda, ze teraz aby szpital dostal kase za pobyt pacjenta, to
musi
> on lezec w szpitalu przez co najmniej 3 dni?
prawda - możesz się jednak wypisać na własne żadanie, mimo straszenia - ja
tak zrobiłam = szpital nie zarobił

pytanie!
Pytanie do ortopedow - niezrastajacy sie obojczyk
WODKAM
pasta wybielajaca do zebow
papranie masła margarynami