hobby studio

1. Data: 2002-11-13 09:49:50

Temat: hobby studio
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dostalam z Hobby Studio nowy katalog - mila niespodzianka.
iiiiiiiiiiiiiiiiii.................. pojawil sie adres e-mailowy!!!!!
p...@h...pl

w taki razie jest nadzieja, ze powstanie strona, skoro domene wykupili - jak
na razie nie ma nic pod adresem www.hobbystudio.pl, a zapewne tak sie bedzie
nazywac - oczywiscie sa to moje przypuszczenia tylko (o tej stronie )

pozdrowka
Ilona

1. Data: 2002-11-13 09:59:03

Temat: Re: hobby studio
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie spieszylam z ta wiescia, ze zapomnialam dodac, ze pojawily sie w
ofercie klocki do koonek pakowane po 10 sztuk cena - 47,90

tekturki do nawijania mulin- po 50 szt/opakowanie w cenie 4,90/szt (dziwna
cena - za duzo jak na sztuke, a troche za malko jak na opakowanie, ale chyba
jednakchodzi o opakowanie)
opakowania na te tekyurki wraz z 50 tekturkami + nawijarka - 25,90 za szt
(chyba sobie kuuuupieeee!!!)

nici klockowe lniane, nablyszczane w kolorach bialym i natutalnym nr 40 w
szpulach 250 g po 29,90/szpile

to na razie tyle
ilona

1. Data: 2002-11-13 10:07:22

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wrote:

> Wlasnie dostalam z Hobby Studio nowy katalog - mila niespodzianka.

Przynies koniecznie na spotkanie :-) Arleta

1. Data: 2002-11-13 10:14:35

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> opakowania na te tekyurki wraz z 50 tekturkami + nawijarka - 25,90 za szt
> (chyba sobie kuuuupieeee!!!)
A jak wyglada ta nawijarka?

Tusia

1. Data: 2002-11-13 11:15:01

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> w

> Przynies koniecznie na spotkanie :-) Arleta

of kors
Ilona

ps: oczywiscie jak juz ustalicie, gdzie sie spotkac - ja niestety znam tylko
miejsca dlam palacych, no moze poza McDonald'sem:-)))

1. Data: 2002-11-13 11:20:28

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tusia <_...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqt8fi$pma$...@n...tpi.pl...

> A jak wyglada ta nawijarka?

fotka poszla na priva, jakby kto jeszcze chcial, to zapraszam na priva

Ilona

czy ma ktos moze?...
Pasmanteria - Czestochowa (dlugie)
zmiany na stronie