holiday skin wrazenia

1. Data: 2006-05-13 19:55:26

Temat: holiday skin wrazenia
Od: "mia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam wersje do ciemniejszej skory bo ta dla bledziochow to by chuba
nic nie dala i jestem zadowolona. super konsystencja,lekki, wydajny
mily, dobrze nawilza. zapach samoopalaczowy mikro-minimalny. smaruje
sie nim na dzien i naprawde go nie czuje, tylko za pierwszym razem
czulam. kolorek:rowny, delikatny, niestety troche bardziej wyrazny w
miejsach takich jak zalamanie ramion czy pach, albo pod biustem. ale
radze sobie z tym tak, ze dosmarowuje sie tam balsamem nivei. tego
samego uzywam tez do twarzy i mimo ze mam sucha skore to trzeba uwazac
zeby nie przesadzic, bo sie tlusci troche. kupilam sobie tez wersje na
noc, rozni sie tym ze ma gestsza, bogatsza konsystencje i chyba jest
przez to troszke mocniejszy.
schodzi w miare rowno, ale jakby sie chcialo zupelnie z niego
zrezygnowac to bez peelingu i porzadnego nawilzania sie nie obedzie.
zaznaczam ze z solarki nie korzystam w ogole, i nalozylam go na zimowa
bledzizne. na pewno fajny bylby efekt jezeli bym sie troche przysmazyla
i uzywala jak podtrzymanie, ale wypowiedzialam wojne smazalni i sie na
raze trzymam dzieki johnsonowi.

pozdrawiam
maja