hydromasaz z ozonem

1. Data: 2006-02-27 16:52:53

Temat: hydromasaz z ozonem
Od: "tuptusia" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Jak w temacie - chce kupic takie cudenko.
Widzialam na stornie
http://www.irbis.home.pl/firmy/zdrowie/biozomat/kosm
et.htm
jedno urzadzenie ale kosztuje 900 i nie kupie go, dopóki nei
bedemiala pewnosci ze jest najlepsze.
Jest tez cos na stronie
http://www.joro.com.pl/hydromasaz.html
ale nie podaja cen. Z kolei w jednym ze sklepów internetowych ktos
sprzedaje : http://aukcje.mlo.pl/auctiondetails.php?id=115611

A wiec jak widze jest wybór. Pozostaje tylko pytanie co wybrac.
Czy ktos ma taka zabawke w domu i jest zadowolony? Czy sa pózniej
jakies koszty eksploatacji, jakies specjalne wymagania co do wanny?
Jak to w praktyce wyglada?

Poradzcie mi, plissss.....

1. Data: 2006-02-27 19:27:48

Temat: Re: hydromasaz z ozonem
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

tuptusia wrote:
> [...]
> Czy ktos ma taka zabawke w domu i jest zadowolony? Czy sa pózniej
> jakies koszty eksploatacji, jakies specjalne wymagania co do wanny?

Nie mam takiego urzadzenia i nie wierze w takie cuda techniki, ale dzisiaj
widzialam w TV taka mate http://www.moderna.pl/tshop.asp?ac=IZD&ID=302

Zazula

1. Data: 2006-03-01 09:44:41

Od: "tuptusia" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Och, ja tez podchodze do takich cudów sceptycznie ale mama na
reumatyzm - a jak kosci bola to czlowiek wszystko zrobi, zeby
pomóc... A moze jednak.
W kazdym razie dzieki Zuzula za namiary na kolejne urzadzenie.

Dusza odświeżona ...
gdzie w wwie sterylny pedicure?
Uczulenie pod oczami
Czym chronić blizny dziecka przed słońcem?
podkład - nieudana próba :(