i ja tez sie pochwale :))

1. Data: 2004-03-17 15:50:45

Temat: i ja tez sie pochwale :))
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Pierwszy raz to robie, tzn. wystawaim opinie zakupionych przeze mnie
kosmetykow :)
Uwaga zaczynam"

1) najwazniejsza rzecz- podlad Max Factora- Colour Adapt!
Nie znalam innego takiego cuda! Ma swietna konsystencje (bardzo dobrze
rozporowadza sie) i delikatny w dotyku, swietnie matuje twarz i urywa
mankamenty (nawet moje male krosteczki) a koloryt sie nie zmiania- wyglada
to wszytko bardzo naturalnie, i jeszcze wazne wystarcza na dlugo (mialam
probke i wystarczyla mi na 4 razy). Koszt 46zl

2) nastepnie zel do mycia twarzy Garnier Podstawa Pielegnacji.
Lagodnie myje twarz a skora pozostaje mieciutka i makijaz zmyka, przy okazji
pieknie pachnie owockami i jak na zel jest dosc wydajny. Cena 11zl

3) teraz cos dla celego ciala plyn do kapieli Apart Algi Morskie :))
Jesli komus podoba sie zapach Cool Water Davidoffa to ten plyn tez mu sie
spodoba, bo nuta zapachowa bardzo podbna,a i cialo pachnie jeszcze przez
pare godzin, przyjemnie ....
Cena 3,99(promocja w Real)

4) teraz para kosmetykow - plyn do kapieli Ziala Sopot i zel pod prysznic
Dove Jedwabista Skora
nie wiemjak sie sprawuja osobno ale ja stosowalam razem i jak sie
wieczorkiem ubieralam w pizamke to az milo bylo podotykac skore - byla
naprawde gladziutka, nie wiem czy to zasluga jednego czy polaczenia obu ;)
Cena Ziaja 6,50zl Dove 9zl

to tyle ostatnich moich zakupow
milo sie bylo podzielic z Kims wlasnymi opiniami :))

pozdrawiam pieknie!
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-03-19 09:49:13

Temat: Re: i ja tez sie pochwale :))
Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spodoba, bo nuta zapachowa bardzo podbna,a i cialo pachnie jeszcze przez

Uzywalam i w porownaniu z zelem St.Yves z algami, to ten Apart to badziwie
i zapach nie ten i wyglad i w uzytkowaniu mniej przyjemny.

m.

Masaże - Kraków
zaraz klęknę i poczołgam sie do Częstochowy :-)
Yves Rocher -sztyft rozświetlający - mój na niego sposób
co na lupiez???
co na lupiez???