idealist - estee lauder

1. Data: 2003-04-16 09:00:53

Temat: idealist - estee lauder
Od: "neo" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

co sądzicie o tym specyfiku? ja mam kilka próbek i pierwsze wrażenia niczego
sobie, ale chciałam zapytać czy efekty długoterminowe są warte ceny i czy
opłaca się wydawać 200 PLN na cały specyfik w perfumerii?

pozdrawiam,
neo

1. Data: 2003-04-16 16:25:25

Temat: Re: idealist - estee lauder
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neo" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie, ale chciałam zapytać czy efekty długoterminowe są warte ceny i czy
> opłaca się wydawać 200 PLN na cały specyfik w perfumerii?

Hm, ja na sobie nie widzę jakichś powalających rezultatów. Skóra może trochę
gładsza, ale to wszystko.

Znacznie lepsze efekty widziałam po Fruition, ale chyba przestali go robić.

JoP

baza art deco
Yves Rocher - woda figowa
postarzajace kolory