ikseleczko

261. Data: 2009-04-21 10:44:12

Temat: Re: ikseleczko
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aua! ;D

--
CB

262. Data: 2009-04-21 11:06:20

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> No, jakby nie było - jest kłopot. :)
> Tak, Jadrys panicznie boi się podskoczyć. ;)

Toż to normalna prowokacja.. Całe szczęście że na prowokacje jestem
całkowicie odporny..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

263. Data: 2009-04-21 11:08:43

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie michał <6...@g...pl> tak oto plecie:

> No.
> "to nie znaczy żebym miał nie cenić jej potencjału
> intelektualnego (wysokiego).. Na grupie niewielu jej w tym dorównuje"
>
> Qra, taka mala

Teraz to jesteś zbyt skromna/y..

264. Data: 2009-04-21 11:10:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 12:00:59 +0200, Chiron napisał(a):

> Czytam ten wątek od jakiegoś czasu...wstyd powiedzieć- nie "kumam", na jaki
> on jest temat?
> pozdrawiam
>
> Chiron

Ten akurat jest na temat zastępczy, kiedy nie ma innych; nie masz się czym
przejmować, spoko :-)
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

265. Data: 2009-04-21 11:12:07

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Ja ten Twój post zrozumiałem tak: Mam jęzor 24 cm.

Za dużo myślisz o tych 24 cm. Naprawdę taki rozmiar mają tylko
nieliczni, więc nie ma żadnych powodów do frustracji..

266. Data: 2009-04-21 11:12:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 12:18:57 +0200, Saulo napisał(a):

> michał <6...@g...pl>

> Codziennie, Pani Arystokratowo

A, to powinszować osobistej kucharce :-)

> Cała z Dziecinnych Lustereczek.

Nie no, mam jedno - jakieś 3,5 na 2,70...

267. Data: 2009-04-21 11:19:43

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale żeś z tym potencjałem intelektualnym pojechał! Ojej ;o) No ale
> cóż, dla przeciętnego wyznawy komunizmu wystrczy, że ktoś składnie
> mówi i ma zegarek na ręce to już hrabia z wysokim potencjałem...
> niestety, nakładały te ścierwa i po dziesięć na ręce ale ani
> hrabiostwo na nich nie chciało przechodzić ani ten potencjał...
>
> Pzdr
> Paweł

Dla normalnego wyznawcy komunizmu biżuteria i inne tego typu ozdóbki nie
maja żadnego znaczenia.. Są wręcz przeciwwskazaniem, natomiast jest
bardzo cenione bogactwo intelektualne.. Człowiek myślący samodzielnie
jest dla idei wręcz bezcenny..

268. Data: 2009-04-21 11:24:56

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Osoby o niskim potencjale nie są w stanie, z racji jego niskości, pojąć
> zasady pozytywnego iskrzenia między nawet przeciwnymi, a równie wysokimi,
> wyższymi niż ich, potencjałami. Cóż się temu dziwić...
> ;-)

No niestety (dla nich) prawdę rzekłaś..

269. Data: 2009-04-21 11:28:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 13:19:43 +0200, jadrys napisał(a):

> [...]
> maja żadnego znaczenia.. Są wręcz przeciwwskazaniem, natomiast jest
> bardzo cenione bogactwo intelektualne.. Człowiek myślący samodzielnie

...nawet obwieszony ;-)

270. Data: 2009-04-21 11:33:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 13:24:56 +0200, jadrys napisał(a):

> No niestety (dla nich) prawdę rzekłaś..

Cóż tam my dwoje skromni - a Roosevelt, Stalin i Churchill też jakoś się
mogli spotkać, a i nadal, jak widać z historii najnowszej, ich duchy się
świetnie dogadują, bo potencjał się jednak liczy dla przeciwnika, byle był
tak samo wysoki ;-PPP

PS. Nie żebym ja Cię miała za przeciwnika, ale skoro inni mają nas za
potencjalnych przeciwników, to niech sobie zważą, ze skoro teraz nie, to i
potem niekoniecznie wojną się to nasze spotkanie zakończy ... ;-)
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

Dlaczego policja nie znosi postępu?
Re: poważna zaleta bycia GEJEM
REFLEKSJA...