ile kosztują aparaty słuchowe

1. Data: 2003-08-07 09:30:11

Temat: ile kosztują aparaty słuchowe
Od: "Korteenis-Marcin W." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tak jak w temacie.
Mam pytaie ile kosztują aparaty słuchowe ( "nauszne,zewnętrzne").Czy są
możliwe jakieś dofinansowania na ich zakup.
Jakie firmy polecacie.
Chodzi mi o to że moja babcia będzie musiała kupić sobie aparat słuchowy i
dlatego pytam. Proszę o odpowiedź na grupie, priva, lub jeżeli komuś nie
sprawi problemu smsem, najlepiej z internetu bo wtedy nie zapłacicie. Podaję
num tel 0-606-806-637, gdyż od poniedziałku będe na urlopie.
Dziękuje serdecznie za pomoc.
Pozdrawiam Gorąco.
Marcin

***

Pozdrawiam

Marcin Wachowicz

Num GG: 791169

tel 0-606-806-637

2. Data: 2003-08-07 11:21:59

Temat: Re: ile kosztują aparaty słuchowe
Od: l...@p...net (Listowy) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od: "Korteenis-Marcin W." <k...@w...pl>
> Mam pytaie ile kosztują aparaty słuchowe ( "nauszne,zewnętrzne").

Rozpiętość cenowa jest olbrzymia. Od kilkuset zł. wzwyż.

> Czy są możliwe jakieś dofinansowania na ich zakup.

Tak. Teoretycznie z PCPR oraz NFZ. Lecz jest z tym różnie.

> Jakie firmy polecacie.

Ja używam aparatów cyfrowych firmy 'Hansaton' i jestem bardzo
zadowolony. Moja koleżanka polecała mi 'Phonak' i 'Oticon', gdyż sama je
sprawdziła i też jest bardzo zadowolona.
Ogólnie mówiąc, to warto mieć aparaty cyfrowe, lecz są one droższe.
Wszystko zależy od indywidualnych preferencji. Najlepiej przed zakupem
aparatu sprawdzić kilka.
Pozdrawiam - Krzysztof.

Informator ONiS - Osoby Niewidome i Słabowidzące.
W tym informatorze znajdziesz między innymi
informacje o sposobach na życie ludzi z uszkodzonym narządem wzroku.
Dowiesz się jak możesz pomóc osobie niewidomej i słabowidzącej.
Znajdziesz odsyłacze do stron organizacji pozarządowych.
Będziesz mieć również okazję przeczytać o sprzęcie rehabilitacyjnym,
a także posłuchać jak niewidomi pracują z komputerem.
Zapraszam do odwiedzin serwisu pod adresem:
WWW.Informator-ONiS.W.PL

renta?
Wiersz o klerze
oboz dla 21 letniego chlopaka