ile kosztuje kolczasty żywopłot ?

1. Data: 2000-09-04 10:32:32

Temat: ile kosztuje kolczasty żywopłot ?
Od: "Witold Jan Pepłowski" <_...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dylemat: robic płot (betonowe prefabrykaty), czy kolczasty żywopłot ?

Jak to wychodzi od strony ekonomicznej?
(interesują mnie oczywiście jak najtańsze rozwiązania)
Np. Rosa rugosa (r.pomarszczona) lub Prunus spinosa (tarnina). Ile kosztują
sadzonki i ile powinno się posadzić na metr?
I jeszcze ważna sprawa - kto to produkuje w okolicy Wrocławia?

bardzo prosze o odp. również na priva v...@p...onet.pl

Pozdrówka
Witold Jan Pepłowski

2. Data: 2000-09-05 05:13:09

Temat: Re: ile kosztuje kolczasty żywopłot ?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Jan Pepłowski" <_...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:8ovta5$f3a$1@news.tpi.pl...
> mam dylemat: robic płot (betonowe prefabrykaty), czy kolczasty żywopłot ?

Jeżeli postawisz betonowy płot to moze, wkrótce, będziesz miał dylemat: czym
zasłonić płot?
Wtedy, i tak, siegniesz do krzewów i narazisz się na dodatkowe koszty.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

3. Data: 2000-09-07 15:31:25

Od: "Barbara Guzek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rosa rugosa bzp od producenta kosztuje 1-2 zł./szt. tarnina podobnie, ale
musisz chcieć kupić sporą ilość. Oczywiście chodzi o materiał kopany czyli
do kupienia jesienią lub wczesną wiosną. Nie znam takiej szkółki we
Wrocławiu ale na pewno jakaś jest. Podaję maila do szkółki w Elblągu mającej
w ofercie to co cię interesuje s...@e...eu.org

Dynia
Szczepienie iglaków
Powsin2K-bylo