ile kosztuje miód?

1. Data: 2004-03-14 11:23:58

Temat: ile kosztuje miód?
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy znajomego znajomego sprzedaje pyszny miód z własnej pasieki. Problem
polega na tym, że ceny wciąż rosną i to znacznie. Przykładowo za 360 gramów
miodu mniszkowego płaciłam we wrześniu ok. 10 zł, a teraz już ok. 15. Czy
naprawde miód aż tak zdrożał przez pół roku, czy może pośrednicy usiłują
zarobić?

Ewa

1. Data: 2004-03-14 11:26:55

Temat: Re: ile kosztuje miód?
Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> naprawde miód aż tak zdrożał przez pół roku, czy może pośrednicy usiłują

A Antka szwagra brata kobity syn tez sprzedaje w
podobnej cenie - no ale to cena z Mokotowa:-))

Za miod pszczeli wielokwiatowy z gorczyca zaplacilem
8 zeta. Sloik 2x wiekszy od sklepowego syntetyka.

--
jedrus

"Kon do orki to taki ktory nie nauczyl sie grac w brydza i polo:-)"

1. Data: 2004-03-14 11:29:17

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c31f8p$vde$1@opat.biskupin.wroc.pl> Ewa P. wrote:
> [...]
> za 360 gramów miodu mniszkowego płaciłam we wrześniu ok. 10 zł, a
> teraz już ok. 15. Czy naprawde miód aż tak zdrożał przez pół roku, czy

Zastanów się, kiedy pszczoły robiły miód mniszkowy i jaką teraz mamy
porę roku.

Władysław

1. Data: 2004-03-14 11:43:53

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawde miód aż tak zdrożał przez pół roku, czy może pośrednicy usiłują

Chyba jednak pośrednicy, od jakiegoś czasu kupuję doskonały miód
bezpośrednio u producenta na trasie Poznań - Trójmiasto którą co jakiś czas
pokonuję.
Ceny są stałe i nie zmieniają się z porą roku. Co najwyżej brakuje czasem
niektórych ciekawszych miodów ale miniony rok był dobry dla pszczół więc
póki co nie ma kłopotów.
Tydzień temu, za chyba najdroższe z grupy spadziowych płaciłem:
- spadziowy iglasty 21 zł /kg
- spadziowy liściasty 19 zł/kg
- spadziowo-nektarowy 18 zł/kg

TomekD

1. Data: 2004-03-14 19:57:39

Od: "marek" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja place za 0,5 litrowy sloik po 12 zl
ale to na wsi
sprzedaje pan z wlasnej pasieki

1. Data: 2004-03-16 15:50:55

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawde miód aż tak zdrożał przez pół roku, czy może pośrednicy usiłują

witam serdecznie i pozdrawiam z zachodniej Polski
kupuję miód od dawna z tego samego miejsca i o każdej porze roku za tą samą
cenę 1 litr-16zł, wczoraj brałam kolejny słoik bo zabrakło
pozdrawiam Julita z Nowej Soli

sok żurawinowy
mikrofala-czym sie kierowac przy zakupie?
Re: kasza gryczana -ZDECYDOWANIE kupi
Dzisiejszy gril Maklowicza
Problem z blachą do ciasta