Problem z blachą do ciasta

1. Data: 2004-03-13 10:54:11

Temat: Problem z blachą do ciasta
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłam, że ciasto robi się takie zielonkawo-szare w miejscu gdzie owoce
(lub ta lekko mokra od owoców część ciasta) stykają się z blachą. Nie jest
to kwestia starości ciasta, bo upiekłam je wczoraj. Zastanawiam się, czy to
ta blacha nie wydziela jakichś szkodliwych substancji i czy jej nie
wyrzucić. Spotkaliście się z czymś takim? Jak się przed tym uchronić? Bo
jeśli nawet nie jest to szkodliwe, to wygląda co najmniej nieapetycznie. A
może to jakaś normalna reakcja chemiczna, o której tylko ja nie pojęcia?
Ewa

1. Data: 2004-03-13 10:59:29

Temat: Re: Problem z blachą do ciasta
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medea ( e...@p...fm ) napisał:
> [...]
> uchronić? Bo jeśli nawet nie jest to szkodliwe, to wygląda co najmniej
> nieapetycznie. A może to jakaś normalna reakcja chemiczna, o której tylko

Spróbuj użyć folii aluminiowej lub papieru do pieczenia.
Iwona

pyszne ciasteczka wczoraj jadlam [P]
Babeczki pytanie techniczne
Usluga pieczenia prosiaka