ile miesci pecherz?

1. Data: 2005-10-14 21:31:08

Temat: ile miesci pecherz?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a raczej, czy wiecie moze, przy jakim jego napelnieniu powinno sie zaczac
odczuwac parcie na pecherz? mam zespol malego pecherza, nie moge znalesc
informacji jak bardzo...

2. Data: 2005-10-14 21:54:16

Temat: Re: ile miesci pecherz?
Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana wrote:
> a raczej, czy wiecie moze, przy jakim jego napelnieniu powinno sie zaczac
> odczuwac parcie na pecherz? mam zespol malego pecherza, nie moge znalesc
> informacji jak bardzo...

z tego co pamiętam jak mnie uczyli, a było to dość dawne (więc mogło mi
się pomieszać)

"dorosły" pęcherz mieści do ok. 900 ml
parcie zaczyna się od ok. 300 ml

pzdr
murek

3. Data: 2005-10-14 23:12:30

Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

murek napisał(a):

> z tego co pamiętam jak mnie uczyli, a było to dość dawne (więc mogło mi
> [...]

Wiec ja mam takie pytanie. W ciągu 2 godzin potrafię wypić ~2 * 0.7L,
czyli ok 1.5 litra płynu. Do toalety mogę nie chodzić (znaczy ze mi sie
nie chce i nie potrzebuje skorzystać z toalety) i przez następne parę
godzin. Wiec w jakim czasie, herbata jest "przerabiana" zanim trafi do
pęcherza??

Pytanie z serii "Co by było, gdyby.... ;) "

Pozdrawiam

Piotr "SlaVa" S.

4. Data: 2005-10-15 06:50:01

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murek" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

> "dorosły" pęcherz mieści do ok. 900 ml
> parcie zaczyna się od ok. 300 ml

u mnie zaczyna sie od 100 ml:( jak musialam isc z wypelnionym pecherzem na
usg, wytrzymalam 230 ml, ale to juz byl fizyczny bol:( a kobiety i mezczyzni
maja taka sama pojemnosc?

to dziwne nie - na usg widac, ze mam normalnej wielkosci pecherz, wiec to
parcie ejst chyba w glowie:) uciazliwy problem...

5. Data: 2005-10-15 06:50:52

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pslovik1" <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> napisał w
wiadomości news:dad18$43503b5f$540a7d5a$18420@news.chello.pl...

> [...]
> nie chce i nie potrzebuje skorzystać z toalety) i przez następne parę
> godzin. Wiec w jakim czasie, herbata jest "przerabiana" zanim trafi do

nie mam pojecia:) u mnie wyglada to tak, ze po wypiciu szklanki herbaty ide
w ciagy 10-15 minut do lazienki, a potem dosc szybko jeszcze ze 3 razy...

6. Data: 2005-10-15 07:29:33

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

transpiratio insensibilis... pot, parowanie przez skórę, płuca

poza tym, woda z MOCZU pochodzi z przemian jedzenia (tak bardzo prosto
tłumacząc)

7. Data: 2005-10-15 13:12:39

Od: "mm" <maja_m (at) @poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a raczej, czy wiecie moze, przy jakim jego napelnieniu powinno sie zaczac
>odczuwac parcie na pecherz? mam zespol malego pecherza, nie moge znalesc
>informacji jak bardzo...

Na fizjologii mowili nam ze pecherz ma pojemnosc 750ml a parcie zaczyna sie
od 250ml. Jednak nie wiem jak dokladnie wyglada to u kobiet i mezczyzn, bo
wiem tylko ze jest roznica.

8. Data: 2005-10-15 14:50:02

Od: "ata" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

to dziwne nie - na usg widac, ze mam normalnej wielkosci pecherz, wiec to
> parcie ejst chyba w glowie:) uciazliwy problem...

Rozumiem, jak to jest uciążliwe, bo tak miałam. Najgorsze było wielokrotne
latanie do łazienki w nocy, zwłaszcza gdy się nie nocowało w domu. Ale jakoś
to przezwycięzyłam. Po wykonaniu badań, że nic mi nie dolega, zaczęłam
przestawiać swoje myślenie na "niemyslenie" o tym, że chce mi się siku.
Jakoś się udało, bo teraz jesli już latam do łazienki w nocy, to jest to
tylko 1 raz, a często to nawet nie musze wcale. Tak więc moja osoba
potwierdza, że nieraz tego typu problem może być w głowie.
pozdrawiam
małgośka

9. Data: 2005-10-15 19:27:03

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> jest to tylko 1 raz, a często to nawet nie musze wcale. Tak więc moja
> osoba potwierdza, że nieraz tego typu problem może być w głowie.

uciazliwe jak cholera. u mnie tez wszystko jest ok, ale ja sama zauwazylam,
ze to chyba wynika z mojej nerwowosci. duzy stress - wstaje 5 x w nocy.
noralny stress - 1-3 x w nocy. najgorsze jest to, ze w pracy na 2-3 godz.
przed wyjsciem nie moge juz pic, jesc owocow, zeby szczesliwie dojechac do
domu. to samo, jak wybieram sie do kina - i nie ma znaczenia, ze na dworze
jest +30 i usycham. upierdliwe to jest. i wcale o tym nie mysle, po prostu
chce mi sie, wiec ide do lazienki:( jak na godz. przed usg kaza wypic litr
wody - umieram.

10. Data: 2005-10-15 19:27:53

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mm" <maja_m (at) @poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Na fizjologii mowili nam ze pecherz ma pojemnosc 750ml a parcie zaczyna
> sie od 250ml. Jednak nie wiem jak dokladnie wyglada to u kobiet i
> mezczyzn, bo wiem tylko ze jest roznica.

tak czy owak - mam uszkodzony czujnik - kontrolka mi sie za szybko wlacza:)
tylko ona jest w pecherzu, czy w mozgu?

czy tylko laser?
strzelające stopy
dermatolog, ortodonta
weszpolia w faktach
pytanie dotyczące temperatury odczuwanej