ile przetrzymywanie pieczystego w zamrazalce

1. Data: 2006-12-13 11:32:20

Temat: ile przetrzymywanie pieczystego w zamrazalce
Od: <1...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam w zamrazalce zapomniana upieczona kaczke. chyba juz miesiac
ile mozna przechowywac taki produkt bez uszczerbku na zdrowiu po jej
spozyciu ???
myslalem by ja wyciagnac i odpiec w piekarniku w niedziele ale sie troche
obawiam...

2. Data: 2006-12-13 23:08:10

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<1...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> spozyciu ???
> myslalem by ja wyciagnac i odpiec w piekarniku w niedziele ale sie troche

Jeśli w tzw. międzyczasie zamrażarka ci się nie rozmroziła - nie bój nic.
Jadłam kutię po 11 m-cach leżakowania - i żyję, mało tego - nic mi nie było.

Ania

Szybkowar chcę kupić mamie...tylko jaki?
Re: Czy mam złudzenia wzrokowe ;) ?- Zobaczyłem kolorowe pierogi
inne zupy
[szukam] przepisu na chleb do automatu
Re: Blebder na świeta