ile trawy na 1000 mkw

1. Data: 2004-04-14 18:43:32

Temat: Re: ile trawy na 1000 mkw
Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam,
> mam pytanie, ile kg trawy muszę kupić do obsiania 1000mkw ?
> pozdrawiam
> Tomek
srednio na 100 m2 wchodzi ok 5 kg (tak wynika z opakowania), ale ja sialam dwa razy
wiecej. Duzo szybciej jest efekt i tez trawa gesta.
pozdawiam

Katarzyna

2. Data: 2004-04-14 18:49:56

Temat: ile trawy na 1000 mkw
Od: "TommyT" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

3. Data: 2004-04-14 19:32:14

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> srednio na 100 m2 wchodzi ok 5 kg (tak wynika z opakowania), ale ja sialam
dwa razy
> wiecej. Duzo szybciej jest efekt i tez trawa gesta.

To ciekawe co piszesz bo na tych opakowaniach które ja ogladam jest zwykle
2,5 do 3 kg na 100 m kw.
Zwykle sieje przy ścieżkach lub przy krawędzaich trawnika trochę więcej a w
miejscach oddalonych, ktore ogladamy z daleka sieje mniej.

Pozdrawiam
Jack

4. Data: 2004-04-14 20:58:40

Od: "pak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2,5 kg w zupełności wystarczy , lepiej zainwestowac w dobry nawóz niż sypac
zbyt duzo nasion

5. Data: 2004-04-14 23:45:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"pak" <p...@o...pl> wrote in message
> 2,5 kg w zupełności wystarczy , lepiej zainwestowac w dobry nawóz niż sypac
> zbyt duzo nasion

Zainwestowac w nawoz? To juz ktos robil. Pecunia non olet.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Do Basi-Kamelia
Co to za zaraza?
Re: pytanie do kretologow
Re: Uszczelnienie stawu gliną, cegielnia w okolicy War szawy
gdzie poziomki w okolicach Krakowa