im wiecej czasu z zona, tym wczesniej rozwod??

1. Data: 2002-12-10 19:33:40

Temat: im wiecej czasu z zona, tym wczesniej rozwod??
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam ciekawy artykul, napisany na podstawie badan przeprowadzonych
w Univesytecie w Pensylwanii. otoz wg niego, mezowie ktorzy wiecej czasu
spedzaja ze swoimi zonami, szybciej sie z nimi rozwodza. badacze sugeruja,
sami zreszta zaskoczeni tymi wynikami, iz moze jest to spowodowane, iz
w rzeczywistosci mezowie zamiast spedzac czas z zona wolei by robic cos
innego? oprocz tego wiecej zon jest niezadowolonych ze swojego malzenstwa, ale
mniej sie mimo wszystko rozwiodzi.

http://www.suntimes.com/output/news/cst-nws-husb10.h
tml

iwon(k)a

2. Data: 2002-12-10 21:21:34

Temat: Re: im wiecej czasu z zona, tym wczesniej rozwod??
Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Iwon(k)a":
> znalazlam ciekawy artykul, napisany na podstawie badan przeprowadzonych
> w Univesytecie w Pensylwanii. otoz wg niego, mezowie ktorzy wiecej czasu
> spedzaja ze swoimi zonami, szybciej sie z nimi rozwodza.

ech... coz by zrobily gazety codzienne, gdyby naukowcy wszelkiej masci
przestali je zasilac szokujacymi wynikami badan na wszystkie mozliwe
tematy? cale szczescie, ze metodologia bywa elastyczna i juz niedlugo
bedzie mozna uzyskac wyniki wrecz odwrotne ;-)

p8on
--
"Bo też nawet najpiękniejszą ideę można ludziom tylko zaproponować.
Nigdy narzucić." - ks. prof. Włodzimierz Sedlak

3. Data: 2002-12-10 21:36:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Peyton" <p...@t...pl> wrote in message news:at5ltu$pr4$1@news.tpi.pl...

> [...]
> tematy? cale szczescie, ze metodologia bywa elastyczna i juz niedlugo
> bedzie mozna uzyskac wyniki wrecz odwrotne ;-)

a napisza o tym w tych gazetach???
iwon(k)a

4. Data: 2002-12-10 22:13:20

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Iwon(k)a":
> a napisza o tym w tych gazetach???

nie mam pojecia. a moze jednak ci naukowcy maja racje? przeciez ktos tu
niedawno cytowal zalecenia, aby zona (chyba) jedna noc w tygodniu
spedzala poza domem. moze to dla umocnienia wiezi? :-)

p8on

5. Data: 2002-12-10 22:20:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Peyton" <p...@t...pl> wrote in message news:at5ov1$mar$1@news.tpi.pl...

> nie mam pojecia. a moze jednak ci naukowcy maja racje? przeciez ktos tu
> niedawno cytowal zalecenia, aby zona (chyba) jedna noc w tygodniu
> spedzala poza domem. moze to dla umocnienia wiezi? :-)

a dla mnie ten artykul potwierdza "odrebnosc" w pojmowaniu malzenstwa
u kobiet i mezczyzn (Wenus v.s Mars), wiec moze ta noc poza domem
raz w tyg jest dobrym pomyslem :-))
iwon(k)a

6. Data: 2002-12-11 05:57:13

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tematy? cale szczescie, ze metodologia bywa elastyczna i
juz niedlugo
> bedzie mozna uzyskac wyniki wrecz odwrotne ;-)

Całkowicie się zgadzam. Gdy zaczynam słuchać, że amerykańscy
naukowcy coś tam...zaraz pojawia mi się uśmieszek
politowania, ponieważ oni potrafią udowodnić każdą tezę i
jednocześnie jej zaprzeczenie:-))
Sokrates

7. Data: 2002-12-11 06:15:13

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:at5pb6$5q2$1@news.onet.pl...

> [...]
malzenstwa
> u kobiet i mezczyzn (Wenus v.s Mars), wiec moze ta noc

Zdarza mi się praktycznie w każdym tygodniu przenocować poza
domem małżeńskim, czyli u siebie i na 90% zauważam lub
wyczuwam, że żona tego "nie lubi", choć się zgadza. Możemy
ze sobą nie rozmawiać, nie patrzyć na siebie, o innych
rzeczach nie wspomnę. Ważne, żebym po prostu był i spał we
wspólnym łóżku, więc w jej przypadku moja noc poza domem
niczego nie cementuje. Ja z kolei nocując u siebie nie myślę
w tych kategoriach, tylko po prostu są takie potrzeby, że
mam coś do zrobienia w swoim domu i tam zostaję na noc.
Jedyny plus to taki, że śpiąc samemu śpię bardziej twardo i
lepiej się wysypiam. Taka noc poza domem nie budzi we mnie
specjalnej tęsknoty do żony i nie daje żadnego poczucia
cementowania związku. Cementujemy się wzajemnie, gdy
jesteśmy w łóżku razem bardzo blisko, najlepiej
codziennie:-)))
Sokrates

8. Data: 2002-12-11 08:05:02

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cos
> innego? oprocz tego wiecej zon jest niezadowolonych ze swojego

Ależ jest to jak najbardziej uzasadnione.

(W przypadku mojego - byłego - małżeństwa też; nawet moja bywsza żona
i jej znajomi mówili że "gdybyś nie jeździł na delegacje to
rozwiedlibyście się już dawno" a tak wytrwaliśmy ok 10 lat i
rozeszliśmy się dwa lata po zakończeniu wyjazdów na delegacje.)

Ilość możliwych konfliktów jest proporcjonalna do ilości czasu
spędzanego razem a umiejętność ich rozwiązywania jest mniej więcej
stała. - resztę rozumowania przeprowadźcie sami.

Pozdrawiam
Qwax

9. Data: 2002-12-11 11:12:24

Od: "Vetch" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

> [...]
> w Univesytecie w Pensylwanii. otoz wg niego, mezowie ktorzy wiecej czasu
> spedzaja ze swoimi zonami, szybciej sie z nimi rozwodza.

a więc następny artykuł z cyklu "mamo, wypierz mi mózg" ;-)

> badacze sugeruja,

Otóż to !
"SUGERUJĄ".

I dlatego po lekturze tego i innych artykułów tego typu,
narzucających ludziom "święte prawdy", zaczną oni
karmić swą podświadomość tymi "prawdami", iż
jeśli postąpisz tak, czy tak, to na pewno doprowadzi to
do tego, czy owego.

To znane z psychologii zjawisko - tzw. samospełniająca
się przepowiednia.
Ludzie o słabej woli, uznają "zrządzenie" losu za siłę
przewodnią w ich życiu, w związku z czym, poddają
się podświadomie takim zewnętrznym manipulacjom
panów "badaczy", uznanych "autorytetów".

A prawda jest taka, że sami mamy wpływ na nasze życie
i jedynie od nas zależy, jak to życie będzie wyglądać,
a nie od "sugestii panów badaczy".

Dlatego uważam, że nie warto czytać bzdurnych sondaży,
wyników badań, etc...
To ma na celu jedynie sianie zamętu, a zwrócenie uwagi
na samych "badaczy", aby rośli w chwale :-)
Teorie zmieniają się codziennie, czego przykładem może
być chociażby osławione masło i margaryna :-)
Nie dajmy sobie robić wody z mózgu.

Gorączka!!!
Przepraszam
Do MOLNARki