indyk pieczony

1. Data: 2002-03-29 10:10:22

Temat: indyk pieczony
Od: "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, witam,

bardzo proszę o przepis na indyka pieczonego

Z poważaniem:

Krzysztof Dołharz

1. Data: 2002-03-29 10:39:02

Temat: Re: indyk pieczony
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo proszę o przepis na indyka pieczonego

Nic prostszego, dużo masła, sól i do pieca na kilka godzin, jeśli chcesz
skrócić pieczenie i miec go wilgotnego to najpierw obgotuj z włoszczyzną
tak aby tylko rosołek zawrzał, no maksymalnie do 15 min w pyrkajacym
rosołku.
--
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-29 12:05:44

Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:a81b0l$pc8$1@news.tpi.pl...
> Witam, witam,
>
> bardzo proszę o przepis na indyka pieczonego
>

> Z poważaniem:
>
> Krzysztof Dołharz

Przepis na indyka jest genialnie prosty:
1 indyk
sól :-))))

Nasól sobie tego indyczka lekko wczesniej, i teraz UWAGA : włóż go do tak
zwanej gęsiarki (podłużny gar z przykrywką) i do piecyka (jakby przywierał
podlej wodą).
Piecz do miękkości (lub aż skórka odejdzie do kości na nóżkach) 180 C.
Pieczenie uzależnione jest od wielkości i., można to czasem odczytać na
opakowaniu.
Życzę powodzenia.

1. Data: 2002-03-29 18:30:38

Od: "M.D.Kos" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakiej wielkosci jest to indyk i czy jest to indyczka czy indyk.
Przynajmniej podaj wagę. Od tego zależy sposód przygotowania do pieczenia i
czas pieczenia.
> [...]
wiadomości news:a81b0l$pc8$1@news.tpi.pl...
> Witam, witam,
>
> bardzo proszę o przepis na indyka pieczonego

W Kielcach jest restauracja ukrainska.
A skokro juz mam chwile, przepisik - pyszności
Nowy sprzęt - sie chwale
Zaszczyt to dla mnie wielki...
mazurek kaimakowy MB - coś nie tak