iniekcje glukozy

1. Data: 2004-03-13 17:21:37

Temat: iniekcje glukozy
Od: "involve" <b...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Interesuje mnie taka forma pozyskiwania energi, a dokladniej cena
(orentacyjna), dostepnosc i oplacalnosc.
Jak moglby mi ktos ta ciemna materie uszczegolnic, dziekuje :-))

2. Data: 2004-03-13 19:02:56

Temat: Re: iniekcje glukozy
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Interesuje mnie taka forma pozyskiwania energi, a dokladniej cena
> (orentacyjna), dostepnosc i oplacalnosc.
> Jak moglby mi ktos ta ciemna materie uszczegolnic, dziekuje :-))

Mozesz to jakos rozwinac bo nie kumam o co Ci chodzi?
Chodzi o cene glukozy? 1,2 zl w spozywczym :)

Pozdr.
Hektor

3. Data: 2004-03-14 00:40:28

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś w szpitalu lub gabinecie zażądałby od pana więcej niż 3 zł za
podanie glukozy nawet 40% to jest to cham!

Mag. Ph. KF

4. Data: 2004-03-14 09:16:03

Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast wstrzykiwac - lepiej wypij zawiesine glukozy z woda - wchlania sie o
5 minut wolniej niz zastrzyk !

Simonto

5. Data: 2004-03-14 09:18:12

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście przesadzam ;-)

KF

6. Data: 2004-03-14 11:40:05

Od: "involve" <b...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast wstrzykiwac - lepiej wypij zawiesine glukozy z woda - wchlania sie
> 5 minut wolniej niz zastrzyk !

Nie chodzi mi o to, które lepsze.
Pragnąłbym uzyskać więcej informacji na temat iniekcji glukozy.
Jak zna ktoś linki, gdize można poczytać, poproszę.

Pozdrawiam.

7. Data: 2004-03-14 12:07:00

Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

injekcje glukozy stosuje sie tylko w stanie zagrozenia zycia w hipoglikemii
u cukrzykow lub w stanach gdy pacjent nie moze nic jesc. Poza tym u
sportowcow (wg. mnie to glupota, bo rownie dobrze mozna wypic).

> Nie chodzi mi o to, które lepsze.
> Pragnąłbym uzyskać więcej informacji na temat iniekcji glukozy.
> Jak zna ktoś linki, gdize można poczytać, poproszę.
>
> Pozdrawiam.

wspomagacze -jakie ryzyko
alkohol we krwi
Puchnące palce u rąk