"inteligentna" kosiarka

1. Data: 2004-10-09 06:24:36

Temat: "inteligentna" kosiarka
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

przegladajac co dzieje sie na allegro
znalazlem taki sprzet
:")
czy naprawde kosiarka moze byc bezobslugowa
samodzielnie koszaca
?
z pozdrowienjiami i usmiechami
_hehehe

http://smal.bazarek.pl/

2. Data: 2004-10-09 06:46:54

Temat: Re: "inteligentna" kosiarka
Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

http://ykugel.brinkster.net/Robomow.htm
http://www.allenpower.com/productsfriendly.html

Ela Łuczyńska

.

3. Data: 2004-10-09 11:40:53

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
...> czy naprawde kosiarka moze byc bezobslugowa
> samodzielnie koszaca
Tak. Zajżyj na stronę:
http://www.husqvarna.pl/

Kosiarki automatyczne.

Pozdrowienia
Jan

4. Data: 2004-10-09 14:08:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
> [...]
> znalazlem taki sprzet
> :")
> czy naprawde kosiarka moze byc bezobslugowa

Zapomnieli powiedziec, ze trawnik wymaga uprzedniego przygotowania.
Na jego obrzezu i wokol przeszkod nalezy wkopac w ziemie druty.

Moim zdaniem taka kosiarka jest bardzo niebezpieczna. Glowne zagrozenie
to jesli cos nie wypali i jednak przejedzie ona drut ograniczajacy. Wtedy
hula bez nadzoru, koszac co popadnie. Drugie niebezpieczenstwo jest dla
malych zwierzatek, ktore nie zdolaja uciec. Na przyklad pisklak czy zaba.
Nalezy takze wziac pod uwage, ze czasem na trawniku walaja sie smiecie.
Papier czy torebka plastikowa zostana posiekane na strzepki, a te strzepki
rozniesione po duzej powierzchni. W przypadku papieru to tylko brzydko, ale
kawalki torebki zostana na dlugo. A takie strzepki zbiera sie trudno.

No i najgorsze. Niech na trawnik wlezie niemowle. Zderzak powinien je
wykryc przy zetknieciu i zmienic kierunek. Ale niech w trawniku bedzie dolek.
Byly paluszki - nie ma paluszkow :-( Albo niech jakie dziecko zacznie sie
tym bawic. Podniesione czy przewrocone powinno sie pewnie zatrzymac,
ale czy natychmiast?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-10-09 19:38:05

Temat: Odp: "inteligentna" kosiarka
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy naprawde kosiarka moze byc bezobslugowa
> samodzielnie koszaca
Słyszałam o takiej z Husvarny juz ok 10 lat temu - nazywana byla wówczas
sprzętem powalającym sąsiadów na kolana:):):)
Pozdrav.Rene

6. Data: 2004-10-09 19:52:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałam o takiej z Husvarny juz ok 10 lat temu - nazywana byla wówczas
> sprzętem powalającym sąsiadów na kolana:):):)
> Pozdrav.Rene

Czy to o niej śpiewał zespół Trzeci Oddech Kaczuchy
- I krew mnie zalewa,bo znów skosiłem drzewa...
Mirzan

7. Data: 2004-10-09 19:55:57

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ChS9d.264482$787.23249@fe2.columbus.rr.com...
> "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
.
...> Zapomnieli powiedziec, ze trawnik wymaga uprzedniego przygotowania.
> Na jego obrzezu i wokol przeszkod nalezy wkopac w ziemie druty.
Nie trzeba wkopywac, mozna rozłozyc na trawie i przymocować spinakmi.
Zwykle jednak zakopuje sie go na 3 - 5 cm.

========================>
.. Glowne zagrozenie
> to jesli cos nie wypali i jednak przejedzie ona drut ograniczajacy.
Wtedy
> hula bez nadzoru, koszac co popadnie. ..
========================
NIE! Natychmiast sie zatrzymuje

========================

Drugie niebezpieczenstwo jest dla
> malych zwierzatek, ktore nie zdolaja uciec. Na przyklad pisklak czy
zaba.
..
================
Żaba na pewno ucieknie. Z pisklakiem nie próbowałem, ale
prawdopodobieństwo znalezienia pisklaka na trawniku...

> No i najgorsze. Niech na trawnik wlezie niemowle. Zderzak powinien je
> wykryc przy zetknieciu i zmienic kierunek. Ale niech w trawniku bedzie
dolek.
> Byly paluszki - nie ma paluszkow ..

==========================
Śmieci na trawniku? Trochę chyba przesadzasz. To jest TWÓJ trawnik a nie
przed Pałacem Kultury...
Z dzieckiem masz na pewno rację - wszystkiego przewidzieć się nie da. Albo
dziecko, albo Auto Mower. Przy podniesieniu NATYCHMIAST zatrzymuje się i
dalej już nie rusza bez podania kodu.
W Warszawie taka kosiarka pracuje przed Pałacem Wilanowskim
W USA sprzedaje się 6000 rocznie. We Włoszech w zeszłym roku 1000...
Może oni nie maja dzieci :)
A niemowle to nie łazi...
Pozdrowienia
Jan

8. Data: 2004-10-09 20:37:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tarpan" <t...@o...pl> wrote in message news:ck9foo$l6q$1@news.onet.pl...

> .. Glowne zagrozenie
> ========================
> NIE! Natychmiast sie zatrzymuje

Chyba, ze sie cos zepsuje. Albo, ze ktos ukradnie kawalek drutu.

> Żaba na pewno ucieknie. Z pisklakiem nie próbowałem, ale prawdopodobieństwo
znalezienia pisklaka na trawniku...

Bywaja, wiem z wlasnego doswiadczenia.

> Śmieci na trawniku? Trochę chyba przesadzasz. To jest TWÓJ trawnik a nie przed
Pałacem Kultury...

Hula wiatr, przywiewa smieci. Tez wiem z wlasnego doswiadczenia.

> W USA sprzedaje się 6000 rocznie.

To bardzo malo. Jedna na 10000 rodzin? Ja zreszta u nikogo takiej nie widzialem.
Chyba jednak ludzie boja sie odpowiedzialnosci. Gdyby cos sie stalo dziecku
sasiada, czy chociaz psu sasiada ...

> A niemowle to nie łazi...

Pelza :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Koniec sezonu ogrodowego w Wieliczce -Co robić?
Tillandsia Cyanea
Allegro
Kto ma?
Jak uprawiać cyprysy ? Dlaczego brązowieją o tej porze ?