internet w gimnazjum-prośba o pomoc

1. Data: 2001-11-12 06:10:50

Temat: internet w gimnazjum-prośba o pomoc
Od: "news.astercity.pl" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo,

Piszę pracę magisterską o wdrażaniu Internetu do polskiego gimnazjum.
Chciałabym prosić o opinię osoby bezpośrednio zaangażowane, czyli
uczniów i nauczycieli (a także rodziców, jeśli jest to realizowane tak, jak
myślę, iż powinno, co więcej - dotyczyć to także może administracji szkoły)
a także wszystkich tych, którzy chcieliby wypowiedzieć się na ten temat,
czyli zaprezentować swoje poglądy, podzielić się informacją zw. z praktyką
edukacyjną (jak przebiega faktyczna realizacja założeń "w życiu
codziennym"), przedstawić swoje oczekiwania.

Za wszelkie wiadomości dziękuję serdecznie.

Pozdrawiam
Niuta

1. Data: 2001-11-13 19:59:18

Temat: Re: internet ... - metne i niekonkretne
Od: Jerzy Iwaniuk <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.astercity.pl" napisał(a):
<-ciach->
> [...]
> czyli zaprezentować swoje poglądy, podzielić się informacją zw. z praktyką
> edukacyjną (jak przebiega faktyczna realizacja założeń "w życiu
<ciach>
> Niuta

W ramach mojej wypowiedzi pragnę podkreślić, że praktyka przebiega.

Z poważaniem
J. Iwaniuk

1. Data: 2001-11-13 21:47:33

Temat: Re: internet w gimnazjum-prośba o pomoc
Od: "Sławomir Żaboklicki" <z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.astercity.pl" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> codziennym"), przedstawić swoje oczekiwania.
>
> Za wszelkie wiadomości dziękuję serdecznie.

Pytajac w tym stylu mozna spodziewac sie bardzo dziwnych odpowiedzi.
Raczej wyjdzie z tego ksiazka kucharska (w miescie XXX mielismy
problemy YYY, ale rozwiazalismy je w sposob ZZZ).
Bezpieczniej jest sformulowac ankiete z konkretnymi pytaniami i
poprosic zainteresowanych uczestnikow grupy o wypelnienie.

Pozdrawiam
SZ

rachunkowość
pytanko