internetowa grupa wsparcia

1. Data: 2003-05-08 13:43:49

Temat: internetowa grupa wsparcia
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie informuje, ze powstala internetowa grupa wsparcia dla osob
walczacych z nadwaga i otyloscia.

Szczegoly na:

Zapraszam i pozdrawiam,
Aga

2. Data: 2003-05-08 14:11:37

Temat: Re: internetowa grupa wsparcia
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uprzejmie informuje, ze powstala internetowa grupa wsparcia dla osob
> walczacych z nadwaga i otyloscia.

a po co?

ta grupa nie wystarczy?
jakie sa przewagi tamtej nad ta?

musta

3. Data: 2003-05-08 14:41:41

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ta grupa nie wystarczy?

okazuje sie ze nie:))

> jakie sa przewagi tamtej nad ta?

to sie okaze - tam ma byc wsparcie a nie dysputa na temat przewagi diety A
nad dieta B

uklony,
Aga

4. Data: 2003-05-08 17:31:06

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b9dq9a$sdb$1@news.onet.pl>
aga.p napisał(a):

> to sie okaze - tam ma byc wsparcie a nie dysputa na temat przewagi
> diety A nad dieta B

A od kiedy jedno przeszkadza drugiemu?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Nie ma wiekszej radosci dla glupiego, jak znalezc glupszego od siebie

5. Data: 2003-05-09 04:39:03

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> w <news:b9dq9a$sdb$1@news.onet.pl>

> A od kiedy jedno przeszkadza drugiemu?

Zapraszam osoby szukające wsparcia do dyskusji ze mną. Na początek
powspieram nieco optymalnych i kembridżowców zgodnie ze starą maksymą "Co
nas nie zabija, czyni nas silniejszymi." O skuteczności tej metody świadczy
np wytrwanie Krysi na diecie opty.
;-)))

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

6. Data: 2003-05-09 07:17:21

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Uprzejmie informuje, ze powstala internetowa grupa wsparcia dla osob
> walczacych z nadwaga i otyloscia.
>
> Szczegoly na:
>

> Zapraszam i pozdrawiam,
> Aga
>
> Szkoda, że logowanie tam jest takie skomplikowane !!!!!! trudno - nie dołącze
sie a od trzech dni jestem na DC i przydałoby mi sie pare informacji na temat
efektów które przyniosła innym ta dieta

7. Data: 2003-05-09 08:07:48

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 May 2003 09:17:21 +0200, m...@t...pl wrote:

> Szkoda, że logowanie tam jest takie skomplikowane !!!!!! trudno - nie dołącze
> sie a od trzech dni jestem na DC i przydałoby mi sie pare informacji na temat
> efektów które przyniosła innym ta dieta

Nie wiem, dlaczego, ale poczty na www przy probie wyslania maila jako RE
informuja, ze adres nie jest poprawny, ale z programu pocztowego nie na www
mozna to zrobic bez problemu.
Dajac RE, sprobuj zmienic adres odbiorcy na:
s...@y...com
albo wyslij calkiem nowgo maila, pustego, na ten wlasnie adres.

--
Eva Sheers

8. Data: 2003-05-09 15:48:42

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nas nie zabija, czyni nas silniejszymi." O skuteczności tej metody świadczy

Janek !!!! nie przeginaj :)))
widziałem ciebie na swiatowej liscie optymalnych pod nr chyba 116 za twoje
posty co prawda w optymalnym czyśccu /jako sympatyk :))/ ale zawsze to na
liscie ludzi wtajemniczonych
aktualna swiatowa lista optymalnych pod redakcja Krysi dostepna jest na
news.plocman.pl

ps jak udało ci sie tam dostac ??? ja tez bym chciał ja tez :)))

9. Data: 2003-06-09 15:50:11

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> news.plocman.pl
>
> ps jak udało ci sie tam dostac ??? ja tez bym chciał ja tez :)))

No wiesz, nie każdy może. Trzeba mieć układy i Krysię poprosić.
:-)

10. Data: 2003-06-09 16:47:40

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No wiesz, nie każdy może. Trzeba mieć układy i Krysię poprosić.
> :-)

ehhhhhhhhhhhhhhh ja tez bym chciał i to jeszcze w pierwszej setce ty masz nr
nie 116 a 97 jestes blisko żródła hehhe jako jeden z nielicznych mozesz je
otworzyć :)

jak mozna dostac sie na ta liste??krysia mnie nie lubi to mnie nie zapisze :(
upatruje we mnie zagrozenie :) dla prawdy:)

> --
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> [...]

13 dniowa
co mam zrobic?
dieta Montignaca
Dieta funkcjonalna