ixeli ;)

91. Data: 2013-06-21 08:57:07

Temat: Re: ixeli ;)
Od: "?? )><((((((o> " <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-21 08:55, Ghost pisze:

> Zara, bo sie pogubilem, co znaczy "nalac"? Nalac sasiedniego sportowca
> po twarzy?

a jeśli to co odkręcić w tym kontekście?

--
?? )><((((((o> ...

92. Data: 2013-06-21 09:52:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""?? )><((((((o> "" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

> a jeśli to co odkręcić w tym kontekście?

noge od stolu?

93. Data: 2013-06-21 11:47:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> To nie są fajne sytuacje, a niestety się zdarzają.

Tylko co "nieprofesjonalny" terapeuta ma wspolnego z tematem? Chyba tylko
tyle, ze chiron ma do terapeutow bardzo wyrazny uraz i wklada ich w kazda
dowolna dyskusje.

94. Data: 2013-06-21 11:50:43

Od: "?? )><((((((o> " <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-21 11:47, Ghost pisze:

> [...]
>
> Tylko co "nieprofesjonalny" terapeuta ma wspolnego z tematem? Chyba
> tylko tyle, ze chiron ma do terapeutow bardzo wyrazny uraz i wklada ich

a może un jest terapeutofil ?

--
?? )><((((((o> ...

95. Data: 2013-06-21 13:41:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może un jest terapeutofil ?

terapeutofil terapeutofob... teofil?

96. Data: 2013-06-21 13:56:31

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-21 09:52, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik ""?? )><((((((o> "" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

> noge od stolu?

NTaaa... widać, żeście nigdy na rybach nie byli, lamerzy...

Józek, stary wędkarz, chce zaprosić Staśka na ryby:
- Stasiek jedź ze mną w sobotę na ryby...
- Józek, ale co ty mi proponujesz, przecież ja nigdy w życiu żadnej
ryby nie złowiłem, bo nie umiem...
- A co tu umieć? Nalewasz i pijesz...

97. Data: 2013-06-21 14:04:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jun 2013 13:42:22 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> wiec jednak bajki a nie normalność ;P

Ta Twoja na pewno nie. Dla mnie jak najbardziej normalność - zwyczajna,
codzienna. Już od 38 lat - a coraz lepsza.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

98. Data: 2013-06-21 14:13:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jun 2013 13:44:51 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Od 'sczek' to mu d. może conajwyzej scierpnac ;P

Zawsze coś wiency - człon...ki już ma porażone...

99. Data: 2013-06-21 14:15:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jun 2013 23:42:45 +0200, Fragile napisał(a):

> Oj, to to ja lubiłam :) Kiedyś uczestniczyłam w takich "rybałkach",

Tyyyy???? :-O
Chyba musiałaś być o wiele mniej fra, tam to się człowiek poobija zdrowo
:-)

> ale
> kiedyś lepiej znosiłam fale. Teraz nie mogę.

Ja bym mogła i na spinning, gdyby nie te komary wszędzie, jednak na kuter
nie wlezę za nic, o nie.

100. Data: 2013-06-21 14:20:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jun 2013 06:19:55 +0200, Chiron napisał(a):

> No zaraz- ale jak ktoś żyje- to należy go zaliczyć do żyjątek.

A jak nie żyje, to kim jest? - nieboszczykiem. No i tu błąd logiczny, bo
powinien być deszczykiem. Deszczyk zaś to prawidłowo powinien być
nieboszczyk ;-D

> Jednak jak
> ktoś wyje- to przecież nie koniecznie jest to wyjątek. Czy tak?

Jak ktoś wyje..., to jest wyje...c :-D

--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a
spłynie na twoje barki." A. de Mello.

LeoTarkowi ;)
ale najazd! ;P
fantastyczna lekcja samooceny
Kobieta w oczach katolika.
Przez policyjną wstrzemięźliwość zginął mafiozo.