izolacja akustyczna + panele???

1. Data: 2005-10-30 13:19:47

Temat: izolacja akustyczna + panele???
Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedlugo bede kladl panele (KRONO - MAXI) i mam pytanko co podlozyc pod
spod? Folia z gabka, maty, czy moze cos innego? Mieszkanie jest co prawda na
drugim pietrze, ale zalezy mi na dobrej izolacji akustycznej...

pozdro
zitom

--
[ ----------<< Z i T o m >>---------- ]
[ @: zitom@_SRU_chello.pl * GG#3895844 -]

2. Data: 2005-10-30 16:39:27

Temat: Re: izolacja akustyczna + panele???
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zitom wrote:
> [...]
> jest
> co prawda na drugim pietrze, ale zalezy mi na dobrej izolacji

Jeśli cena cię nie zabije, to najlepiej korek techniczny. Na
drugim miejscu podkady pod panele ze sztywnej pianki, _grube_, na
trzecim: tzw. "zielona płyta" - to również podkłady pod panele,
ale ekologiczne z czegoś a la paździerzówka, na czwatrym: pianka
sztywna cienka. Popularną gąbkę do paneli czy to z folią czy bez
folii omijaj szerokim łukiem, jest do dupy.
J.

3. Data: 2005-10-30 18:16:55

Od: "Gregory" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popularną gąbkę do paneli czy to z folią czy bez
> folii omijaj szerokim łukiem, jest do dupy.
> J.

Sorki że wtrące, jeżeli w instrukcji montażu piszą o piance i foli
paroizolacyjnej to niech daje, mam u siebie panele Ever Plus Kronopol
składałem reklamacje i pierwsze co zrobił pan to sprawdzał co mam pod
panelami, całe szczęście że nie zaoszczędziłem na foli ;) bo z reklamacji by
nie uznali...
Przedewszystkim montaż zgodnie z zaleceniami producenta...

Pozdrawiam
Gregory

4. Data: 2005-10-30 20:02:18

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gregory wrote:

> [...]
> mam pod
> panelami, całe szczęście że nie zaoszczędziłem na foli ;) bo z

Spokojnie, ja wcale nie namawiam do kładzenia paneli bez folii,
skupiałem się na samym podkładzie głuszącym, chodziło mi o to, że
popularna gąbka do paneli jest do d... niezaleznie od wersji (z
folia, czy bez), folia tak czy tak musi być.

J.

jak przyozdobic lamperie?
kolorowa emulsja?
Likwidacja rury napowietrzajacej kanalizacje
ikea targówek i janki
jak z cenami mieszkan?