ja po prosbie

1. Data: 2001-09-21 07:52:48

Temat: ja po prosbie
Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

kiedys widzialam na liscie salatke w sklad ktorej wchodzily m.in.
makaron, kukurydza puszkowa i fasolka czerowna. Szukam, szukam i znalezc
nie moge czy ktos moglby mi podac jakis smaczyny przepis na salatke z
owymi skladnikami?

Pozdrawiam zglodniala
Beata M.

1. Data: 2001-09-21 11:06:00

Temat: Re: ja po prosbie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Sep 2001 09:52:48 +0200, "Beata M."
<b...@k...umcs.lublin.pl> wrote:

> [...]
>makaron, kukurydza puszkowa i fasolka czerowna. Szukam, szukam i znalezc
>nie moge czy ktos moglby mi podac jakis smaczyny przepis na salatke z

to zdaje sie juz wszystko.tylko brak jakiegos mazidla do
polaczenia - np majonez,jogurt,musztarda, ziolka. moze byc tez
jakis tunczyk albo kurczak. nie jako mazidlo ale jako wsad.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-21 11:37:49

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata M. <b...@k...umcs.lublin.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> [...]
> makaron, kukurydza puszkowa i fasolka czerowna. Szukam, szukam i znalezc
> nie moge czy ktos moglby mi podac jakis smaczyny przepis na salatke z

Znalazlam w archiwum taka salatke:
Autor:Piotr (k...@m...torun.pl)

podobno nazywa sie "salatka wloska"
skladniki:

paczka makaronu "swiderki" ktory oczywiscie gotujemy
3 papryki w trzech dostepnych kolorach
ogorek 1
pomidory 2
kukurydza i czerwona fasola z puszek
majonez
sol i pieprz oczywiscie

wszystko mieszamy razem
uwaga....makaron bardzo "pije majonez"

Koniec cytatu z postu autora.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-09-21 17:08:02

Temat: Odp: ja po prosbie
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych znalezc
moze byc tez
> jakis tunczyk albo kurczak. nie jako mazidlo ale jako wsad.

:wsad":-)) Chryste Panie...........albo "wkladka miesna"? :-)))

1. Data: 2001-09-24 09:08:23

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> to zdaje sie juz wszystko.tylko brak jakiegos mazidla do
> polaczenia - np majonez,jogurt,musztarda, ziolka. moze byc tez
> jakis tunczyk albo kurczak. nie jako mazidlo ale jako wsad.

Zrobilam ta salatke z tunczykiem, dodalam sosu majonezowego, (tyci majonezu,
musztardy i jogurtu) jak mawia ma kolezanka i salatka byla smakowita. Oczywiscie
poziolowalam, posolilam i popieprzylam ja tez. Dziekuje za podsuniecie pomyslu na
wsad:-)

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2001-09-24 09:20:39

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):

> nalazlam w archiwum taka salatke:
> Autor:Piotr (k...@m...torun.pl)
> podobno nazywa sie "salatka wloska"

To byla ta salatka, ktorej szukalam, dziekuje Ci za podeslanie mi przepisu:-).

Pozdrawiam
Beata

Sajgonki
Golabki