ja w sprawie pelargonii :)

61. Data: 2005-01-27 18:07:41

Temat: Re: ja w sprawie pelargonii :)
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> Są. Mnie się udało po raz pierwszy kupić nasiona rucoli (PNOS
Ożarów
> Maz.) w zeszłym roku.
> Pozdrawiam merkantylnie Ja...cki

I co, dobra była? Smakowała?
--
Pozdrawiam, Jerzy

62. Data: 2005-01-27 21:32:34

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ctbasf$fgb$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał(a):

> I co, dobra była? Smakowała?

Hejka. Jeszcze kilka piórek zostało w lodówce, bo do ubiegłego tygodnia
można ją jeszcze było zrywać na naszej działeczce. :-) Pychota - z sałatą,
oliwkami, kaparami, patisonkami i papryką z octu polane gintrem, mniam,
mniam.
Pozdrawiam sardanapalowo Ja...cki

63. Data: 2005-01-27 21:41:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| oliwkami, kaparami, patisonkami i papryką z octu polane gintrem, mniam,

Pelargonia z kaparami????? (uwielbiam zręczne cytowania!! :-D)

Pozdrawiam, Basia.

64. Data: 2005-01-27 22:01:05

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ctbnmd$6c7$1@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Pelargonia z kaparami?????

Nie pelargonia tylko opuncja wstępnie ogolona. :-D

> (uwielbiam zręczne cytowania!! :-D)

Pewnie tak, jak ja śledzenie wątku. ;-)
Pozdrawiam synergicznie Ja...cki

65. Data: 2005-01-28 15:31:21

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie mozna kupic nasiona rukoli? Szukam w sklepach ogrodniczych od 2 lat i
> nie trafilam jeszcze. W Polsce sa dostepne?
Tak. Kupowalam 2 lata temu, byly z 2 firm, nie pamietam jakich. Pod
nazwa Rukola i Arugula .
pozdrawiam, Barbara

66. Data: 2005-01-28 15:40:37

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

. :-) Pychota - z sałatą,
> oliwkami, kaparami, patisonkami i papryką z octu
Lubie mieszac,rowniez w zyciu, ale nie az tak :-)
polane gintrem
Czym polane ? Mam swoje lata i nie wiem , co to jest :-( Zdradzisz
tajemnice ?
pozdrawiam, Barbara

67. Data: 2005-01-28 20:16:59

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ctdm2m$bv8$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):
> [...]
> polane gintrem
> Czym polane ? Mam swoje lata i nie wiem , co to jest :-( Zdradzisz

Hejka. Z chęcią Ci zdradzę, gdy zainstalujesz sobie OE-QuoteFixa. :-D
Pozdrawiam taumaturgicznie Ja...cki

68. Data: 2005-01-28 21:17:25

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Z chęcią Ci zdradzę, gdy zainstalujesz sobie OE-QuoteFixa. :-D

A po co komu OE? Nie lepiej od razu Thunderbirda?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

69. Data: 2005-01-29 19:49:13

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Z chęcią Ci zdradzę, gdy zainstalujesz sobie OE-QuoteFixa. :-D
> Pozdrawiam taumaturgicznie Ja...cki

E..tam, nie warto .Pewnie jakis niemiecki "specjal" ze sloiczka do
cwiczenia pamieci , bo po smaku ani wygladzie nijak nie dojdziesz , cos
tam nawrzucal.
A jak nie ma tych umlaut- literkow , to mozna zapisac dwuliterowo , np.
oe, ae ,ue.
pozdrawiam kombinatorsko, Barbara

70. Data: 2005-01-29 21:43:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ctgp0m$bgv$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> [...]
> cos tam nawrzucal.
> A jak nie ma tych umlaut- literkow , to mozna zapisac dwuliterowo ,

Hejka. Oj, bo przekombinujesz. ;-) Poradziłem ten program Tadkowi hehehe
i nareszcie jego posty wyglądają po ludzku. :-) Może i Tobie się przyda
http://usenetowa.lameriada.com/frames.php?dzial=oeqf
A co do gintra to taki sos do sałat głownie ale nie tylko. Niestety
słowo się rzekło, Galea u płota. :-D
Pozdrawiam synalagmatycznie Ja...cki

co chcielibyscie znalezc w vortalu ogrodniczym?
rośliny na północną stronę domu
Dowód eksperymentalny że w ogrodzie zimy nie ma...
cyprysowy zywoplot?
Amorphophalus rivieri