jabłonie dla laika

1. Data: 2011-04-01 19:08:10

Temat: jabłonie dla laika
Od: "Kasia G" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w ostatnim czasie (zimą) stałam sie posiadaczką niewielkiej pracowniczej
działeczki.
Jest na niej 6 jabłoni. Mają jakieś 3-4 m wysokości . Czy możecie poradzić
mi jak powinnam sie nimi zająć na wiosnę?
Niestety w uprawie drzew owocowych jestem laikiem, bardziej amatorką hodowli
kwiatów itp.

Z góry dziękuję za wszelkie info

KG

2. Data: 2011-04-02 06:59:47

Temat: Re: jabłonie dla laika
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia G" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poradzić mi jak powinnam sie nimi zająć na wiosnę?
> Niestety w uprawie drzew owocowych jestem laikiem, bardziej amatorką

Hejka. Postaraj się znaleźć działkowca (sąsiada), który zna się na
cięciu (prześwietlaniu) jabłoni. Poproś go, żeby pokazał na Twoich
drzewkach, jak to się robi. 6 dużych jabłoni, to może być sporo roboty. :-)
Oczywiście nie zawadzi przedtem poczytać o cięciu drzew owocowych.
Pozdrawiam pielęgnacyjnie Ja...cki
PS W każdym ROD są instruktorzy fachowi. Też powinni Ci pomóc.

wypozyczalnia tresowanych psów do łapania kretów
Zamiast Betoksonu
pękanie owoców brzoskwiń
Traktorek partner
tulipany